כתב אישום צפוי להיות מוגש כנגד תושב אשדוד שעל פי החשד דקר ופצע באורח בינוני

כתב אישום צפוי להיות מוגש כנגד תושב אשדוד שעל פי החשד דקר ופצע באורח בינוני

כתב אישום צפוי להיות מוגש בימים הקרובים כנגד תושב אשדוד (43) שנעצר ביום שישי האחרון על ידי משטרת ישראל, שעות מעטות לאחר שעל פי החשד דקר אדם אחר בעיר אשדוד ופצע אותו באורח בינוני.

ביום שישי האחרון (10.5) לקראת השעה 10 בבוקר התקבלה קריאה במוקד משטרת ישראל אודות אירוע בו נדקר אדם ברחוב הבטיחות שבאזור התעשייה הצפוני בעיר. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקת נסיבות האירוע בו בעליו של עסק נדקר בפלג גופו העליון על ידי חשוד שנכנס אליו לעסק. חקירה ראשונית בזירה העלתה חשוד פוטנציאלי ותיאורו הועבר לידיעת ניידות המשטרה שפתחו בסריקות אחריו עד שהחשוד אותר מתהלך באחד מרחובות העיר. הוא נעצר על ידי שוטרי הסיור והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בחיפוש בתיק אותו נשא, אותרה סכין ומעט סמים מסוג "נייס-גאי". מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט והוא אף הועבר לבדיקה רפואית ובהמשך נכלא במתקן כליאה רפואי.

במסגרת פעולות החקירה אותן ערכה המשטרה, עלה כי החשוד הגיע אל אותו העסק בבעלותו של הקורבן (58), נכנס וניגש ישר אל מאחורי הדלפק לכיוונו של הנדקר שדווקא הושיט לו יד בכוונה ללחוץ ידו לשלום, אך החשוד באופן נחוש ניגש ובהינף יד דקר אותו בפלג גופו העליון ולאחר מכן עזב את המקום ככלום לא היה.
לאחר שהסתיימה מלאכת החקירה על ידי חוקרי התשאול בתחנת אשדוד, הועברו חומריה לידי הפרקליטות והיום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש כ"א נגדו.

קרדיט דוברות המשטרה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*