כשההנדסה פוגשת את "אדמה"

כשההנדסה פוגשת את "אדמה"

בהמשך למסורת ארוכת השנים, חברת "אדמה אגן" העניקה מלגות לסטודנטים מצטיינים מהמחלקה להנדסה כימית ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד.

השבוע (ג') התקיים טקס חלוקת מלגות של חברת אדמה אגן לסטודנטים מצטיינים מהמחלקה להנדסה כימית ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. לאור תקנות משבר הקורונה, הטקס התקיים דרך הזום ובו השתתפו הסטודנטים המצטיינים, חבריהם לספסל הלימודים, סגל המכללה ומנהלי חברת אדמה. מלגות אלה, לזכר מייסדי החברה –  צבי צור (ז"ל), מיכה פירקסקי (ז"ל) ואליהו תאומים (ז"ל) וישראל תמיר, מוענקות מידי שנה לסטודנטים המצטיינים בהנדסה כימית.

מלגות הצטיינות הוענקו ל: מארק בזנר, סטודנט שנה ג' ועובד כמלגאי במרכז המחקר לביו-חומרים ורפואה רגנרטיבית אשר במחלקה להנדסה כימית, יעל צרור סטודנטית שנה ד', עידן נאה, סטודנט שנה ד' ועבד במהלך הלימודים בחברת אדמה. בנוסף לאלה, הוענקה מלגה נוספת לסטודנטית קסניה קופיל, שהצטיינותה באה לידי ביטוי בסיוע ועזרה לסטודנטים עם קשיים, שבאה לידי ביטוי במיוחד בתקופת משבר הקורונה ובתרומה למחלקה.

ד"ר מיכל גולדנברג, רמ"ח להנדסה כימית ב SCE, פתחה את המפגש וברכה את המשתתפים: "היום אנו מציינים הצטיינות של סטודנטים בשנת הלימודים תשע"ט, והם לא רק סטודנטים מצטיינים אלא גם אנשים מצוינים. אנו מאמינים במצוינות אישית ומעבירים את הערכים האלו לסטודנטים. התכנסנו כאן היום לכבד את חברת אדמה-אגן ואת מייסדיה, התומכים מזה שנים רבות בסטודנטים של המחלקה להנדסה כימית, מתוך אמונה כי הדרך להצלחה ולצמיחה מתחילה בצעדים קטנים, מדודים ונחושים. אני מודה בשם המחלקה להנדסה כימית, לחברת אדמה אגן, על התמיכה והשותפות רבת השנים בדרך למצוינות".

צבי מנור, סמנכ"ל תפעול ישראל באדמה, ברך את המצטיינים וציין: "אני רוצה לברך את כל הסטודנטים המצטיינים ולהזכיר לכולם שהכימיה תישאר פה לנצח, החקלאות תהיה איתנו לנצח וקהילה היא חלק מאיתנו, ואנחנו פה בחיבור המיוחד של אדמה אגן וסמי שמעון כי אנחנו מסמלים גם כימיה, גם חקלאות וגם קהילה. אני מאמין שהמהפכה הבאה תבוא מהתעשייה, זאת ההזדמנות לקחת חלק, אנחנו נשמח שתבואו להשתלב בתעשייה, בתעשייה הכימית בפרט – זו הסיבה שאנו כאן היום. אדמה והמכללה האקדמית להנדסה SCE מחוברים כבר מעל 7 שנים ואני חושב שכל עוד אנחנו פה זה ימשך. השותפויות של אדמה בקהילה הן עצומות – אנחנו נמצאים כמעט בכל מקום אפשרי והחיבור הייחודי הזה עם המכללה באשדוד, כדי להישאר ולהתעצם. עלו והצליחו".

צבי מנור בטקס מלגות. צילום באדיבות אדמה אגן

עידן נאה, סטודנט מצטיין שעובד בחברת אדמה, סיפר: "חשוב כבר במהלך הלימודים להתחיל לצבור ניסיון בתעשייה, להכיר איך נראה מפעל, איך נראות המחלקות השונות ואיך מתבצעת העבודה בשטח. במהלך השנה נחשפתי למו"פ ,באדמה אגן, ופתאום ראיתי, מול העיניים, דברים שלומדים עליהם בקורסים  וזה נותן הרבה. מומלץ מאוד לסטודנטים לעבוד תוך כדי הלימודים ואני מודה מאוד לאדמה על ההזדמנות ועל המלגה המשמעותית".

תמונה הראשית מתוך טקס חלוקת מלגות  |  צילום באדיבות אדמה אגן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*