כל מה שרציתם לדעת על הדברה לקראת הקיץ

כל מה שרציתם לדעת על הדברה לקראת הקיץ

הקיץ נפתח רשמית ב21.6 אבל העונה שכבר נפתחה היא עונת החרקים. רשמית או לא אנו עסוקים בגירודים חיסול יתושים ומריחת משחות על ילדינו הקטנים. עידן כהן סמנכ"ל "עידן שיווק 88", מספר לנו שאפשר גם אחרת ומציע פתרונות מעשיים לבעיה שהכי מטרידה אותנו בשבועות האחרונים.

שלום לכם מחסלים. כן כן אתם שם, מחסלים לא פחות. אל תיתממו, כן אל תביטו לאחור אני מסתכל עלייך, כן כן גם עליך אדוני. אתה חושב שאני לא יודע נכון? אבל אני יודע הכול. בלילות האחרונים הפכת גם אתה וגם אשתך למחסלים, אתם עוברים בין חדרי הבית רודפים אחר היתושים ומחסלים אותם ללא רחמים. הם משפריצים דם לכל עבר לאחר שעקצו כבר מי מבני הבית.

לאחר החיסול הלכתם לישון, ואז קמתם בבוקר וגיליתם שחברו של היתוש המחוסל באו לנקום, עקיצה פה עקיצה שם ותגידו תודה אם הילדים לא מלאים בעקיצות מעצבנות ומגרדות."אמא מגרד לי!!!", צורח הילד, מעלה לכם את מפלס העצבים אבל למען האמת קשה להאשים אותו. כפי שכבר הבנתם נדמה כי מחלת היתושים משותפת לכולנו. לקראת הקיץ זו בדיוק העונה של הזוחלים, נחשים , לטאות למיניהן שמגיעות אלינו מהשדות הפתוחים וכמובן היתושים המגיעים בעונות החמות, בין השאר ממקורות מים עומדים.

אז מה עושים? כיצד נפתרים מהמטרד המציק והמעיק?. ראשית תוכלו למצוא אצלנו מקום מיוחד בחנות עם פתרונות לנושא. אבל אחרי הכול כדאי לדעת כי הפתרון האמיתי והיעיל יותר מכל הוא הדברה. מובן שישנם תרסיסים כאלו ואחרים שעושים את העבודה מצוין. גם קילות מצוינות נגד היתושים ויבטיחו על פי רוב שנת לילה נעימה. אך יחד עם זאת אנו ממליצים על הדברה ירוקה שאינה פוגעת בסביבה, אלו המוצרים שאנו מוכרים בבית העסק.

נתחיל דווקא באזור שניראה חסר פתרון, הגינה. אתם יושבים לכם בגינה בקיץ, האוויר נעים לשם שינוי אבל היתושים, ג'וקים ומעופפים אחרים פשוט משגעים אתכם, וגורמים לכם להיכנס חזרה למזגן או להימרח בתרסיס דוחה יתושים.

לכך בדיוק הומצא ה"הוריקן" לגינה- מושך שואב ומשמיד .ההוריקן מצויד במאוורר חשמלי בעל הספק עבודה גבוה במיוחד, המחזיק במערכת הפעלה אוטומטית לפי הצורך. במכשיר עצמו ישנו משפך ייחודי המונע יציאה ובריחת מעופפים שנלכדו. הוא מוגן ממים ולמעשה היחיד המאושר על ידי מכון התקנים

לשימוש בגינות ובשטחים חיצוניים. בעזרת המאוורר הוא שואב את החרקים , משמיד אותם ואתם יכולים ליהנות מאוויר הגינה גם בעונה זו של השנה.

עם כל הכבוד ל"הוריקן" האימתני, אנו לא רוב היום בגינה ונאלצים להתמודד עם מגפת היתושים והחרקים גם במקומות נוספים. אחד הפתרונות הייחודיים והטובים הוא צמיד המרחיק יתושים למשך 15 יום, ונחשב לפתרון היחיד הדוחה במאת האחוזים את היתוש המפורסם הנמר האסיאתי. פשוט עונדים את הצמיד על היד מכניסים את הטבלייה הפעילה והיתושים לא מטרידים. פתרון מצוין במיוחד לכל שהייה בחיק הטבע, חיילים יוכלו ליהנות במיוחד מהצמיד דוחה היתושים, מטיילים בחיק הטבע ועוד. הצמיד והטבלייה שבפנים עשויים מחומרים טבעיים והחומר כמובן – כמו כל המוצרים שלנו- אינו רעיל ואינו מזיק בשום צורה.

כשאנו חושבים על עציצים אנו כמובן חושבים על צמחיה נוי ונוף, כל קשר ליתושים וחרקים מעיקים ומזיקים. אבל אולי בכדי לבלבל את האויב אחד המוצרים שדוחים יתושים יותר מכל הוא עציץ המרחיק יתושים. בקניית העציץ מקבלים נרות המוחלפות פעם ב26 שעות, הריח שמפיץ הנר דוחה את החרקים.

מלבד יתושים וחרקים מעופפים, ישנם פתרונות ירוקים מצוינים גם לחרקים, מכרסמים ונמלים בין השאר ישנו ג'ל עוצמתי ומצוין שיחים בצורה מושלמת בתיקנים ובחרקים אחרים.

הכותב הוא סמנכ"ל חברת "עידן שיווק 88"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*