כל הג'אז הזה

כל הג'אז הזה

טריו בראון מארח את עדי גנדלר במופע השני בסדרת 'גאז בקלנג '.

סדרת 'ג'אז בקלנג' משלבת מופעים בסגנונות שונים של ג׳אז, רומנטי, פאנק, תנ"כי, עברי. האמנים הנוטלים חלק בסדרה זאת הם מהמובילים בסצנה הישראלית והמופעים בסגנונות שונים מהווים ראי לחברה הרב תרבותית בארץ.

לאחר המופע The jawz המוצלח שפתח את הסדרה עם הסקסופוניסט דור אסרף והרכבו, מגיע למופע השני הרכב הג'אז 'טריו בראון' המארחים את עדי גנדלר. 'טריו בראון' הם המוזיקאים מורן בר און, עידו זלזניק ורותם עז עוגן. שלושה מוזיקאים מז'אנרים שונים שמנגנים פאנק מקפיץ ומרקיד ומגיעים אלינו להופעת בכורה בגלריה של בית אריה קלנג – בית האמנים בגבעת יונה.

השלישייה נפגשה באופן ספונטני בהקלטה לשיר והחלה לעבוד על מופע משותף. מורן בראון נגן טרומבון ובס גר למד וניגן עם מיטב נגני הג'אז בניו יורק. מנגן ומקליט כיום עם מיטב אמני ישראל. עידו סלזניק נגן קלידים, מנגן עם דני סנדרסון מזה 10 שנים. מקליט ומופיע עם מיטב אמני ישראל, ניגן במופע כוורת בפארק. רותם עז עוגן, מתופף ובעל אולפני הבועה קיבוץ מעגן מיכאל. ניגן כמתופף עם מאיה בוסקילה להקת עשב בר ועוד.

צילום: מורן בר און

את סדרת המופעים "ג'אז בקלנג" בהפקת החברה העירונית לתרבות הפנאי מנהל אומנותית המוזיקאי האשדודי אדיר כוכבי, חצוצרן, מעבד, מלחין ומפיק הפועל למעלה מ- 25 שנים. בוגר האקדמיה למוסיקה של אמסטרדם, ניגן עם אמנים והרכבים מובילים באירופה, אמריקה ובישראל. היה שותף לפרויקטים מגוונים בארץ ובעולם (תאטרון, פסטיבלים, סדנאות) וכיו"ב, מוביל את ההרכב ״אדיר כוכבי והשורשים״ – הרכב המזניק את המוזיקה התימנית השורשית אל המאה ה-21. כמו כן ניהל אומנותית את 100 אחוז מקורי (פרויקט של 20 אמנים אשדודים ביצירה מקורית) והיה שותף להפקת יום המוזיקה הבינלאומי באשדוד.

יום רביעי 13.3.19  |  שעה 21:00   |  בית אריה קלנג, רח' יאיר 2  |  מכירה דרך אשדודית 50 ₪  |  מכירה מוקדמת 60 ₪  |  מכירה ביום האירוע 70 ₪  |  לפרטים ולרכישה: 08-9221883.

בתמונה: אדיר כוכבי, מוזיקאי ומנהל אמנותי של הסדרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*