כך תמתג את העסק שלך בצורה נכונה

כך תמתג את העסק שלך בצורה נכונה

נושא המיתוג העסקי מעסיק את כל בעלי העסקים בשנת 2019 ולא בכדי. בתקופה שרוב המיתוג העסקי עבר לעולם האינטרנטי, נדמה שהכללים משתנים. זה נכון שיש להתאים את העסק ואת המיתוג העסקי לעולם הטכנולוגי המשתנה בקצב מהיר, אך חשוב גם לזכור שישנם קהלי יעד שפחות נמצאים במרחבים האלו (אוכלוסייה מבוגרת למשל) ושלעיתים אין תחליף למגע, ריח וחוויה חושית בעולם האמיתי. אם גם אתה מתקשה לעיתים לתמרן בין העולם הגשמי לעולם הטכנולוגי בכל מה שקשור למיתוג העסק שלך, המאמר הזה בשבילך.

מתנה ללקוח וגם לבעל העסק

אחת הדרכים לאזן בין העולם הטכנולוגי לעולם האמיתי, היא להעניק ללקוחות שלך מתנות אמתיות. מי לא אוהב לקבל מתנות? כל לקוח אוהב להרגיש שחשבו עליו וראו אותו. יצירת תחושות כאלו עבור הלקוח שלך היא המגנט העסקי החזק ביותר.
היופי בחלוקת מתנות, היא שאם עושים את זה נכון, הן מחזירות את עצמן בגדול. למה הכוונה? מתנות ממותגות כמובן. אותה מתנה שרצית לתת ללקוחות: כובע, פאוץ' סינר או תיק בד, רק עם הלוגו ופרטי הקשר של החברה שלך, פשוט מאוד. לא רק שזה רעיון טוב, הוא גם מגובה מחקרית. מחקרים מוכיחים שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר לפרסם את החברה שלך היא על ידי הענקת מתנות ממותגות. ועם מחקרים לא מתווכחים, נכון?

נראות היא הרוב

דרך נוספת למיתוג העסק היא כמובן למתג את העסק בצורה פיזית- דגלים, מעמדי תצוגה, שלטים וכל דבר חזותי שניתן לנצלו לשם פרסום. ברגע שלקוח נכנס לעסק ממותג, או אפילו רק רואה אותו מרחוק, חווית ההתרשמות כבר תורמת לחוויית הקנייה, לפני שהיא אפילו החלה באופן אקטיבי, ומגדילה את הסיכוי שהיא אכן תתרחש, והלקוח יצא מרוצה בסופה ויפיץ את בשורת העסק לכל עבר. קח לדוגמה סוכנות למכירת רכב. הדגלים המתנפנפים כל הדרך לסוכנות הם כבר מזמן סימן היכר של סוכנויות כאלו, ולא סתם. דגלים מודפסים וממותגים שזזים ברוח יוצרים אפקט מרשים ונעים שקשה להתחרות בו.

אז מה יעזור לך למתג?

בשביל ליצור מתנות ממותגות ללקוחות שלך, להכין דגלים או ליצור כל אלמנט מיתוגי מרשים אחר אתה זקוק לבית דפוס טוב שמשתמש בטכניקת הדפסה טובה עוד יותר, וכמובן לקצת מחשבה. לפני ההגעה לבית הדפוס כדאי לדעת אילו אלמנטים של עיצוב אתה רוצה לשלב ברחבי העסק שלך, ואילו מתנות ממותגות ברצונך להעניק ללקוחות שלך. רוב הסיכויים שהלקוחות שלך מחזיקים במשרדיהם מאה אלף עטים ממותגים של חברות שונות, אבל האם יש להם תיקי בד, כובעים, שמיכות, מגבות או אפילו פאוצ'ים? רוב הסיכויים שלא. במקרה כזה, הדפסה על בד היא בהחלט הטכניקה שתעזור לך להקפיץ את העסק, לתלות דגלים ולחלק ללקוחות שלך מתנות ממותגות ומקוריות. חשוב שתדע שאם אתה בוחר להדפיס על בד אתה מפגין חדשנות ואומץ, שהם מאוד חשובים היום בשוק ואין לקוח שלא יעריך אותם. רק נשאר לך לבחור בית דפוס טוב ולצאת לדרך. בהצלחה!

צילום: DEPOSITPHOTOS

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*