כך תוזילו את העלויות במשרד שלכם

כך תוזילו את העלויות במשרד שלכם

עסקים רבים מתמודדים עם עלויות משרד גבוהות בשל ההוצאות הרבות על תפעולו ועל החזקתו. מסיבה זו עולה באופן טבעי הצורך לצמצם את עלויות המשרד. חיסכון בהוצאות משמעו, כמובן, הגדלת הרווחים, וזוהי שאיפתו של כל עסק.

חיסכון בעלויות

כידוע, אף על פי שהטכנולוגיה התפתחה מאוד בשנים האחרונות, ישנם דברים שאינם משתנים: כל משרד זקוק לציוד משרדי. מכונת צילום היא אחת המכונות להן כל משרד זקוק, וכיוון שעלות הרכישה שלה אינה נמוכה, רבים העסקים שבוחרים באפשרות של השכרת מכונות צילום למשרד. אופציה זו מהווה דרך יעילה לחסוך בעלויות.

חיסכון בתחזוקה

מלבד עלות הרכישה הראשונית של מכונות הצילום, מתווספות עלויות שוטפות כגון רכישת טונרים, תחזוקה, טיפולים ותיקונים של המכונה. השכרת מכונת צילום למשרד תחסוך הוצאות מעין אלה, ולכן רבים מבעלי העסקים יעדיפו להשתמש בשירות זה, ובכך לחסוך לעצמם גם את האחריות הכרוכה בתחזוקה השוטפת של המכונה. בנוסף ליתרון זה, חברת השכרת מכונת הצילום דואגת לאספקת הטונרים והשמנים, ובכך ממזערת אף יותר את ההתעסקות סביב תיחזוק המכונה. כל אלה מהווים חיסכון הן בעלויות והן בזמן, וזהו יתרון משמעותי מאוד על פני רכישת מכונה.

סוגי מכונות צילום

חברת ההשכרה תעזור לעסק לאפיין את סוג המכונה הנדרשת לפי צרכיו הספציפיים. ישנן מכונות של צילום בצבע או בשחור לבן, מכונות עם סורק ובלעדיו, צילום רגיל או דו-צדדי ומכונות משולבות (עם פקס, מדפסת וכדומה). כמו כן ישנם הבדלים בגודל המכונה, באיכויות הצילום וכן הלאה.

מסלולי השכרת מכונות צילום

תוכלו לבחור את המסלול המתאים לעסק שלכם מבין מסלולים שונים. נציין כאן את המסלולים המקובלים:

  • המסלול הראשון מציע השכרת מכונת צילום לפי סכום חודשי קבוע, ומאפשר לכם לעשות שימוש כמעט בלתי מוגבל במכונה. במסלול זה כלולים החלפת טונרים, אספקת נייר ושירותי התחזוקה הקבועים. במקרים מסויימים כן תהיה מגבלה על כמות הדפים המצולמים בחודש.
  • מסלול שני הוא מסלול הפעימות, והוא נועד עבור עסקים שזקוקים למכונת צילום אך עושים שימוש קטן יחסית בצילום. במסלול זה משלמים עבור כל פעולת צילום, כלומר עבור כל "פעימה".

לסיכום

השכרת מכונות צילום למשרד הינה אופציה משתלמת וחסכונית עבור עסקים רבים המחזיקים משרד. חברת ההשכרה מספקת ללקוחותיה שירות, אחזקה וטונרים, ובית העסק נהנה מתנאים נוחים, ממכונת הצילום המותאמת לצרכיו ומהמסלול המתאים לו. יתרונות אלה הינם סיבה מצויינת עבור בעלי משרדים לבחור באפשרות של השכרת מכונות צילום.

 

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*