כך תבחרו שירותי הובלות קטנות באינטרנט באופן בטוח

כך תבחרו שירותי הובלות קטנות באינטרנט באופן בטוח

אלפי אזרחים נזקקים מדי חודש לשירותי הובלות קטנות. לא משנה אם מדובר בהובלה של ארון, שידה, מקרר או אפילו דירה קטנה, הצורך בשירותי הובלה מיידיים ובמחיר סביר שיצדיק את ההשקעה, עשוי להיות לעתים מורכב – הן מבחינת זמינות המובילים והן מבחינת המחירים הגבוהים שחלק מחברות ההובלה גובות.

לפניכם המדריך שיעזור לכם להוביל כל פריט במהירות ובמחיר זול באופן יחסי ביחס למחירים שמקובלים בענף ההובלות בישראל.

על ההבדל בין הובלת דירה להובלה קטנה באשדוד

כשהמילה הובלות עולה לאוויר, לרוב עולה בראשנו התמונה של רכב גדול, ארגזים שפזורים בכל עבר וצוות של עובדים חסונים.

למען האמת, זאת בדיוק התמונה המתקבלת כאשר מעבירים דירה. יחד עם זאת, אחוז נכבד מאוד (יש שיגידו שאפילו 50%) משירותי ההובלה שניתנים באשדוד מתייחסים דווקא להובלות קטנות.

המושג הובלות קטנות באשדוד יכול ללמד אותנו על אופי ההובלה – קטנה או נכון יותר כזאת שכוללת פריט אחד, מספר פריטים ואפילו הובלה של דירה קטנה – בעיקר דירות רווקים או דירות סטודנטים.

תוסיפו לכל זה את השימוש הגובר באתרי המכירות השונים כדוגמת יד 2 או עמוד פייסבוק בפופולרי "פשפשוק" ותקבלו ענף הובלות אקטיבי בעל ביקוש גבוה מאוד.

מי מבצע הובלות קטנות באשדוד?

באופן כללי ניתן לומר שמרבית חברות ההובלה באשדוד מבצעות הובלות קטנות. יחד עם זאת, על פי אתר האינטרנט 'בקטנה' המתמחה בהשוואת מחירי הובלות קטנות באשדוד כדי להוזיל עלויות ולהשוות מחירים באופן יעיל, יש לחפש את אותן חברות שמתמחות בהובלות קטנות באשדוד – כלומר כאלה שאין להן הוצאות גבוהות ושאינן מחזיקות באמצעים מורכבים כדוגמת רכב גדול.

חברות כאלה יוכלו לספק לכם שירות טוב ובמחיר זול יותר ביחס לחברה גדולה יותר משום שהעלויות שכרוכות בביצוע ההובלה על ידן זול באופן משמעותי.

איך מוצאים חברת הובלות קטנות באשדוד

לבחירת חברת הובלות מתאימה יש משקל גבוהה על כדאיות ההובלה ועל שביעות הרצון שלכם. לכן, למרות שמדובר בפריטים בודדים (שיכולים להיות מאוד יקרים), יש צורך להתייחס אל ההובלה כחשובה דיה – בדיוק כמו שמתייחסים להובלת דירה למרות שהזמן שדרוש לכך קצר בהרבה ולמרות שאין כמעט צורך בהכנות מיוחדות.

אומנם בדרך כלל אין צורך באריזות מורכבות אך מתן תשומת לב לסעיפים הבאים יכולה לעשות את ההבדל.

התמקדו בהשוואת מחירים מחברות הובלה באשדוד

נתחיל מהסוף. ככל שהמאמץ שיידרש מחברת ההובלה יהיה נמוך יותר, כך היכולת שלה לבצע עבורכם הובלה קטנה במחיר זול יותר, תלך ותעלה.

זו הסיבה שבחירה במובילים באשדוד והסביבה יכולה להניב לכם הצעות מחיר הרבה יותר אטרקטיביות ביחס לחברות שנמצאות מחוץ לעיר.

בקשו הצעת מחיר כתובה וחתומה

לא משנה אם אתם מובילים מקרר או תכולת דירה, ההתייחסות לשירות שניתן לכם צריך להיות רציני באותה מידה שהרי בסופו של דבר אינכם רוצים להגיע למצב שבו אתם מפשירים את המקרר ומכינים אותו ולבסוף מגלים שהמחיר עלה או גרוע מכך – שהמוביל נעלם.

לכן יש צורך בהבאת הדברים על הכתב. אינכם צריכים אמנם חוזה הובלה מפורט כמו בהובלת דירה אך למסמך קצר, ברור וחתום יש משמעות ומחויבות מצד המוביל.

האם יש ביטוח?

חברת הובלה מכובדת תחזיק ברשותה ביטוח שיפצה אתכם בעבור כל נזק שיכול להיגרם. תוסיפו לכך את העובדה שהובלות קטנות רבות באשדוד נעשות באמצעות מנוף, ותגיעו לבד למסקנה שעדיף להשקיע עוד מאמץ קטן על מנת לוודא שיש כיסוי ביטוחי להובלה – הן לציוד שמעבירים והן לרכוש צד ג' כדוגמת רכבי השכנים.

חשוב לציין שההתייחסות למוצר שמובילים צריכה להיות רצינית אף היא ולכלול אריזה נאותה שתתבצע בדרך כלל על ידי חברת ההובלה שבחרתם. זהו עוד סעיף שמומלץ להתעכב עליו בכתיבת ההסכם על מנת להבטיח שהשירות יהיה ללא דופי.

מה קורה אם צריך הובלה לאותו היום?

להובלות קטנות יש יתרונות רבים ביחס להובלה גדולה יותר כשהבולט שביניהם הוא היכולת לבצע אותה בפרק זמן קצר ובהתרעה מינימלית.

חיפוש במאגר מובילים שמתמחים בהובלות קטנות באשדוד יכול להיות התשובה הטובה ביותר מה גם שהוא יאפשר לכם להשוות הצעות בפרק זמן קצר ולבחור בהצעה שהכי מתאימה לכם.

המדריך נכתב בשיתוף עם אתר בקטנה הובלות קטנות המתמחה בהשוואת מחירי הובלות קטנות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*