כח צביקה למשימות מיוחדות

כח צביקה למשימות מיוחדות

אשדוד הגיעה הערב לנס ציונה שהיא לא לוקחת בחשבון שום תוצאה מלבד ניצחון. כח צביקה למשימות מיוחדות הסתער על החצי הראשון ובחדר ההלבשה נראה כאילו כבר מסכמים את המשחק כשאשדוד יורדת ועל לוח התוצאות לא פחות מ-19 הפרש לצהובים של צביקה.

הקהל האשדודי (כבוד גדול לאוהדי אשדוד על האווירה ולאוהדי עירוני אשדוד שבאו להחיות את הדולפין) כבר למד לא לשמוח מוקדם מדי, בטח לא נגד נס ציונה, למודי הנסיון זוכרים טוב את המשחק בו ירדה אשדוד עם 29 טנשארה עם הדמעות משלשה של טפירו שגם היום היה חם במיוחד.

ואז בא הרבע השלישי, נס ציונה מצמצמת ב-12 את ההפרש ואשדוד כבר מתחילה לראות את הדז׳ה וו מלפני שנה, ברבע הרביעי הצליחה נס ציונה להגיע עד 2 נקודות הפרש בלבד (היה 19 זוכרים?) אבל לזכותו של צביקה ולזכותם של חיילי הכח הצהוב הם לא נשברו ולא איבדו את היתרוןאשדוד הובילה בכל שלבי המשחק, למעט דשדושי הפתיחה ונתנה מלחמה הכוללת השתטחויות על הפרקט עם המון המון נשמה.

אשדוד מנצחת בערב גדול של הקרבה ונשמה, כדי שהערב יהיה מושלם גם גליל גלבוע מפסידה ומתחלפת עם אשדוד במקום האחרון, המקום ממנו יורדים ליגה.

במוצ״ש הקרוב תגיע גליל גלבוע להיכל הקריה, ניצחון של אשדוד יכול להיות צעד משמעותי מאוד בהישארות ולמעשה רק נס יוריד אותה ליגה, אז אם אתם בקטע של פטריוטיות, אדרנלין, וזמן איכות בואו במוצ״ש להיכל הקריה, זה המקום להיות בובאחריות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*