כבוד מלכים ליורם גרינברג ז״ל במרינה באשדוד

כבוד מלכים ליורם גרינברג ז״ל במרינה באשדוד

מי שהגיע אתמול למרינה בשעות הצהריים יכל להתבלבל ולחשוב שנחת בפיראוס. מאות אנשי ים מכל הארץ הגיעו עם יאכטות מכל סוג ומכל צורה לחלוק כבוד ולקחת חלק במשט גביע אשדוד לזכרו של יורם גרינברג, מנהל המרינה שהלך לעולמו.

זה התחיל בשעה 16:00 עם היאכטות הראשונות שהתחילו להיכנס ולעגון במרינה, על הרציף כבר התחילה להתנגן מוזיקה יוונית והבירה החלה להישפך… האווירה הפסטורלית המדהימה של המרינה המלאה השכיחו לכמה רגעים שמדובר באשדוד ורק הדגישו את הפוטציאל של הפנינה התיירותית שעדיין לא הצלחנו לממש.

רשות הספורט העירונית היתה השותפה העיקרית שגרמה לזה לקרות, מתוך הוקרה לאיש הים החליט מנכ״ל הרשות יורם אסרף להענות לאתגר ולהרים ת הכפפה ובכך להרים את נושא היאכטות ברמה התחרותית ולייבא עוד ענף ספורט שלא היה קיים בעיר.

תודה גדולה גם לאנשי המרינה הכחולה לכפיר, ומשה מנהלי המרינה לאשר פראג' וסילבן ענטבי מהמרכז לספורט ימי, לאיתן פרידלנדר מבעלי חברת ימת בתל אביב ושייט אולימפי על ההרתמות והרצון הטוב.

בתוך האווירה ומצב הרוח המרומם של סוכות סגר מנכ״ל רשות הספורט אירוע מקביל נוסף הנקרא ״שיוט ערים״ שמתחיל בעכו, עובר דרך חיפה, הרצליה ת״א ויסתיים באשדוד באותה מתכונת כמו זו של משט גביע אשדוד. זה יקרה בחול המועד סוכות ובכך יכירו מאות אנשי ים מכל הארץ את המרינה האשדודית.

הפעילות הימית שמנהלת רשות הספורט עניפה ככל שתהיה מעולם לא כללה יאכטות, זו היתה הזדמנות מצויינת להתחכך עם כל אנשי הים המיתולוגיים שחלקם כבר הגיעו לגבורות ואף יותר, לתת להם להם הזדמנות לספר את סיפורי הים האמיתיים שעברו על אנשי הים האשדודיים.

האווירה המדהימה שנוצרה על הרציף בשילוב השקיעה ואווירת השבת שבפתח האירה את נחיצותה של מרינה תוססת ושוקקת חיים, זה היה רגע קסום, שמח ומעורר השראה. חשיפת הגלעד לזכרו של יורם גרינברג הזכירה לכולם את סיבת ההתכנסות, בתו של יורם גרינברג הודתה ליורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט ולשאר המארגנים על הכבוד והנצחת שםמו של אביה באירוע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*