יש תקווה. אופייבו מביא את השינוי

יש תקווה. אופייבו מביא את השינוי

במידה ומכבי אשדוד תצליח אכן להתאושש ובמידה ולא מדובר בנס חד פעמי, ייזכר התדריך של המשחק בנס ציונה כזה שהציל את כבודה של הקבוצה והעיר, התדריך של בראד גרינברג ואופייבו.

מי שראה את אשדוד היום היה צריך לשפשף את העיניים, בעיקר אחרי המחצית השני בה היתה לקבוצה נטייה להתפרק ב-10 משחקים בהם הפסידה הקבוצה מתוך ה-12 ששיחקה העונה.

ממש בנשימות האחרונות של הקבוצה בליגת העל התעוררה הקבוצה לניצחון מרשים בחוץ, מול הממוקמת רביעית בטבלה אבל במגרש המזל של אשדוד בששת המפגשים האחרונים. אשדוד ככל הנראה הבינה שעוד מס׳ הפסדים אפשר כבר יהיה לעלות עם הנוער ודגל לבן לכל משחק.

אליהו חוזר לחייך (לירון מולדובן)

הנטון הבין סוף סוף שתפקידו העיקרי הוא לייצר נקודות ולשם כך הביאו אותו לקבוצה, אז הוא הדליק מבערים ונתן 23 נקודות. גם ליאור אליהו יצא מאיזור הנוחות ומאיזור ממוצע 8 הנקודות ונתן כמצוצה ממנו מספר דו ספרתי (14) ותפוקה משמעותית בריבאונד אבל הסיפור האמיתי היה אופייבו, עם 17 נקודות ונוכחות מרשימה על הפרקט, אופייבו נרשם כמשתנה היחיד משאר המשחקים וניתן לו את הכבוד ואת תואר האקס פקטור.

אם תישאר הקבוצה עם היכולת של לב המושבה בתוספת כניסה חלקה של פול סטול שחתם השבוע בסגל הקבוצה אפשר להתחיל לפנטז על מסע היחלצות, הדרך עוד ארוכה ובעיקר כבר לא ממש תלויה רק באשדוד, אבל בהחלט גם באשדוד.

ג׳ונסון והנטון נתנו הופעה נהדרת, כך גם אליהו וצ'וברביץ', אופייבו היה האקס פקטור ופול סטול יהיה זה שאמור להשלים את הפאזל. מבחן ראשון בחמישי הקרוב, 2.1.12 מול ראשון לציון כאן אצלנו באשדוד, ניצחון נוסף יכניס רוח של שינוי ואולי קצת ביטחון ואופטימיות להמשך.

ראשון שמצליחה לנצח 8 משחקים העונה לא מתכוונת לתת לאשדוד את ההזדמנות להרחיק אותה מהפיסגה וגרינברג יצטרך לעבוד שעות נוספות כדי לבנות תכנית מנצחת שתשאיר את המומנטום באשדוד

קלעו לאשדוד:

מכבי אשדוד: הנטון 23 (4-8 לשלוש, 4-10 לשתיים, 6 אסיסטים), אופייבו 17 (5-11 מהשדה, 6-9 מהקו, 6 ריבאונדים), אליהו (14 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות) וצ'וברביץ' (5-6 מהשדה, 4-4 מהקו, 7 ריבאונדים) 14 כ"א, ג'ונסון 12 (5-12 מהשדה, 6 ריבאונדים), דגלאס 11 (3-6 לשלוש, 6 אסיסטים), בן משה וברנדוויין 3 כ"א. כן שותף: פרואינד.

צילום: לירון מולדובן – באדיבות מנהלת הליגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*