יש ג׳ודו באשדוד – זהב לרוני קוקולייב

יש ג׳ודו באשדוד – זהב לרוני קוקולייב

הישגים מרשימים לספורטאי הג׳ודו האשדודים רוני קוקולייב באליפות ישראל לקדטים במשקל עד 66 ק"ג וכסף לטל שנקמן במשקל עד 43 ק"ג.

בשקט בשקט ועם הרבה עבודה קשה מצליחה אשדוד לטפח אלופים אמיתיים כחלק מתהליך מקצועי שעובר ענף הג׳ודו באשדוד.

ההישגים של רוני קוקולייב וטל שנקמן והמאמן לאון קוטלר מעודדים ונותנים דחיפה משמעותית להישגיות ולרוח הספורטיבית.

רוני קוקלייב המתאמן במכון וינגייט וזוכה לתמיכה כלכלית מלאה לעניין מטעם רשות הספורט והמנכ״ל יורם אסרף שדוחף למצויינות אולימפית בכל ענף פוטנציאלי מצליח בזכות כך להגיע להישגים ארציים משמעותיים. הזהב באליפות ישראל היא רק תחנה אני בדרך! למצויינות אולימפית אליה מכוונים ברשות הספורט.

ענף הג׳ודו שהתנהל כחוג לכל דבר ועניין במשך עשרות שנים במתנ״סים זוכה לעדנה ב-3 השנים האחרונות עם מרכז מצויינות חדיש מותאם ואופטימלי למתאמנים מקצועיים ברמות הגבוהות, אולם הספורט החדיש של בית ספר ״רבין״ ברובע טו׳ הוא הבית הרשמי של הג׳ודו. והתתוצאות בהתאם.

מרכז המצויינות שהעמיד לראשונה תנאים אופטימליים ותקציבים תואמים מגיעים ההישגים. ההישג הראשון מתחיל בעלייה במאות האחוזים בכמות המתאמנים, לאון בקרמן עם יד מכוונת של יורם אסרף, מנכ״ל הרשות שהאמין מיום כניסתו לפתפקיד במיזם ארוך הטווח, יחד הם מצליחים להנגיש את הספורט הייחודי הזה ליותר ויותר ילדים ונערים.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״נחת, אין מילה שתסביר את ההישגים המשמעותיים של הנערים האשדודים בענף הג׳ודו. עם כניסתי לתפקיד האמנתי שג׳ודו ושייט הם ענפים שהעיר אשדוד יכולה להוביל ברמה הארצית והאולימפית. נעשו השקעות לא מבוטלות במרכז למצויינות בג׳ודו כך גם במרכז לחינוך ימי והתוצאות לא מאחרות לבוא. עלייה של מאות אחוזים בכמות השייטים ומתאמני הג׳ודו והישגים מעוררי כבוד הם ההוכחה שהצעד היה נחוץ ומשמעותי. חלק משמעותי שהתווסף לפעילות הרשות היא סיוע כלכלי לאימונים מקצועיים מחוץ לכתלי העיר אשדוד, כך נעשה עם רוני קוקולייב שזוכה למלגה ואימונים בוינגייט ולשאר הספורטאים להם פוטנציאל אולימפי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*