ילדי אשדוד מחבקים את ישראל

ילדי אשדוד מחבקים את ישראל

מיזם שהתחיל ברצון לרומם את רוחם של ילדי הגנים ולפרגן למדינת ישראל, הפך לשלטי חוצות ענקיים ובהם עשרות ציורי ילדים. אח ואחות שזיהו את הציור שלהם מיהרו להביא את הציור המקורי וביחד הם הצטלמו מתחת לשלט המציג את תמונתו. גם ולרי הצטלמה כשהיא מצביעה על הציור שלה. יופי של מיזם ותודה לילדי אשדוד.

כשהקורונה עוד היתה איתנו במלוא עוצמתה, והילדים נותרו בבתיהם בגלל הסגר והגבלות משרד הבריאות, מיכל שוהם, מנהלת מחלקת גני ילדים בעיריית אשדוד, ביחד עם הגננות המובילות, החליטו להפעיל את הילדים בדרך מקורית. הגננות וצוות הגן פנו לילדים והציעו להם לבטא בציור את אהבתם לארץ ישראל שמציינת 72 שנות עצמאות. ילדים רבים נענו לאתגר, ישבו בבתיהם והוציאו מתחת ידם יצירות יפהפיות – ביטוי לאהבתם הרבה לארצם.
"הופתענו מאוד מהיענות הילדים" אומרת שוהם ומציינת כי "למעלה מ-120 עבודות נשלחו אלינו באמצעות המייל והווטסאפ". הורים צילמו את העבודות של ילדיהם והעבירו את התמונות לגננות ולמחלקת גני הילדים. התמונות הגיעו לאגף הדוברות ויחסי הציבור אשר עצבו שלטים שונים ובהם מקבץ נבחר של ציורי הילדים עם הכיתוב "ילדי אשדוד מחבקים את ישראל".

השלטים עלו אתמול בלילה ומי שנתקל בהם לא יכול היה שלא להתלהב. יהלי מגן צאלים וליה מגן חבצלת, אח ואחות שציירו יחד בזמן הסגר בבית, זיהו את עבודתם על אחד השלטים. הם מיהרו לביתם, הביאו את הציור המקורי והצטלמו יחד מתחת לשלט. "מאוד התרגשתי לראות את הציור שלי" אומר יהלי ומגלה לנו כי רעיון הצילום היה של ההורים שלו. גם ולרי מגן צאלים זיהתה את הציור שלה בשלט אחר והנציחה את עצמה כשהיא מצביעה על הציור שלה מתנוסס על השלט.

שוהם מודה לגננות המובילות ולילדי הגנים שנענו לאתגר והשקיעו מאמץ וכשרון לא מבוטל. "כמות הציורים שקיבלנו מלמדת על כך שהילדים אהבו את הרעיון ומצאו דרך יפה להביע את אהבתם למדינה" היא אומרת ומוסיפה כי "תמונות הילדים מתחת לשלטים רגשו אותנו לא פחות מהמיזם עצמו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*