יחד ננצח את הקורונה !!!

יחד ננצח את הקורונה !!!

בשני האחרון יצאו מתנדבי סיירת ההורים העירונית לפעילות שטח, אומנם הקיץ הזה איננו קיץ רגיל, ולפחות סימן אחד מובהק מלווה אותו, מהרגע שאנו יוצאים מהבית והוא, המסכה, זאת שהפכה בימים אלו "לחברתו הטובה של האדם".

סיירת ההורים ממשיכה לקיים פעילותה גם בימים אלו למרות מגפת הקורונה  המלווה אותנו כבר כחצי שנה.

המתנדבים יוצאים לפעילות מידי שבוע ומבקרים במרחבים הציבוריים בהם פארקים ,חופי ים וחניונים ציבוריים, ובנוסף לשיח הכללי המלווה את המפגשים של מתנדבי הסיירת עם בני הנוער , מקדמת הסיירת בפעילויותיה גם את השיח וההסברה של חשיבות עטית המסכה במרחבים הציבוריים.

המתנדבים עושים זאת ברוח טובה , ובאופן אמפתי הבא לידי ביטוי  ובמתן דוגמה אישית בעצם פעולתם במרחב הציבורי כאשר הם עוטים מסכה לאף ופה לאורך כל הפעילות.

חשוב לציין כי בכל המפגשים בהם עלה השיח בנוגע לעטית מסכה במרחב הציבורי עם בני הנוער וגם עם התושבים המבוגרים יותר הייתה הבנה הן מצד בני הנוער והן מצד התושבים לצורך במסכה, וגם אלו שלא כל כך דייקו באופן בו עטו אותה, מיד סידרו  ושיפרו העיטיה לאחר השיח הנעים עם המתנדבים.

כאמור הקיץ הזה הינו שונה ומיוחד בשל הקורונה, לאור כל ההגבלות על ההתקהלויות שהממשלה מעדכנת מידי מספר ימים, לבני הנוער אין הרבה חלופות לבילוי ב"חופש הבינוני", כן ה"חופש בינוני" , כך הוא נקרא היום כי למעשה "החופש הגדול" האמתי היה כבר במהלך שנת הלימודים בשל הפסקת הלימודים עקב התפרצות הקורונה.

לאור זאת בני הנוער יוצאים יותר למרחב הציבורי ומנסים להעביר החופש במפגשים במרחב הפתוח, ולכן הצורך שלהם בשיח , ובמבוגר משמעותי ומיטיב עולה ככל שהשעמום, גובר כך מסביר את הקיץ רכז הסיירת מר שי נקש המלווה את הסיירת זו השנה התשיעית.

בימים אלו מציינת הסיירת את יום הולדתה ה-11.11 שנים של פעילות מדהימה של תושבים למען תושבים ובעיקר למען הנוער באשדוד.

זה המקום לברך ולהוקיר את פועלם של המתנדבים הללו שעושים לילות כימים ,ופועלים למען הקהילה בעיר.

שאפו לכם, בשמי ובשם מנכ"לית 'מהות' הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי הגב' סימונה מורלי.

 

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי נקש רכז סיירת הורים  054-3220939

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*