יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, במפגש עם מעל 500 תושבי אשדוד

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, במפגש עם מעל 500 תושבי אשדוד

"היום בשלטון עסוקים כל היום בעצמם, במריבות שלהם, בלסדר ג'ובים למקורבים במקום להתעסק במה שחשוב לאזרחים ולמדינה"

"תפקיד ההנהגה, הוא לשפר ולהפוך את חיינו לטובים יותר ולפעול למען עתיד ילדינו, אבל זה לא קורה. לממשלה היום אין תוכנית לאן היא רוצה להצעיד את מדינת ישראל.  לנו ב"יש עתיד" יש את תוכנית שעוסקת בכל מה שחשוב לציבור הישראלי, כי זה תפקידה של הנהגה"

ביום ראשון האחרון (29.4.18), הגיע יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, לביקור באשדוד, ונפגש עם למעלה מ-500 תושבי העיר שמלאו את אולמי "בלו קאסל" (לה ממוניה). הכנס, שהתקיים בזכות ארגונו של מטה המפלגה בעיר בראשותו של דוד קקון, פרט לפיד בפני הנוכחים את התוכניות שלו לעתידה של מדינת ישראל.

 קהל3

לאור ריבוי דוברי הצרפתית בחיים בעיר אשדוד, כנס זה, תורגם סימולטנית, לשפה הצרפתית על ידי ראש מטה דוברי הצרפתית במפלגה, קטי רויטמן.

בכנס, התייחס לפיד בדבריו לתחושות הציבור לגבי התנהלות הממשלה: "הם עסוקים בעצמם, בחקירות שלהם, בכספים שלהם, במקורבים שלהם ובג'ובים שהם מחלקים לעצמם במקום באזרחי מדינת ישראל".

"הפוליטיקה היא הבעיה מספר 1 במדינה. השחיתות מתחילה משם, חוסר היעילות מתחיל משם. ההסתה מתחילה משם. ממשלת נתניהו אפילו לא מעמידה פנים שהיא עושה מה שנכון. המטרה שלהם היא לשרוד בתפקיד".

חוטו
לפיד עם יו״ר מטה אשדוד דוד קקון ודניאל חוטובלי, פעיל המפלגה

לאחר מכן הוסיף לפיד: "אני מסתובב הרבה בארץ ואני גאה לראות את האנשים המדהימים שיש במדינה. למדינה הזאת יש צבא חזק ומוסרי, יש פה כלכלה משגשגת ובעיקר יש פה אנשים ערכיים ומוכשרים. אנשים שאוהבים את מדינת ישראל. אבל יש חור בטנק הדלק, והחור הוא המערכת הפוליטית שלנו. השלטון. האם האזרחים המופלאים האלה מקבלים את מה שמגיע להם? הגיע הזמן שנתייצב מול זה בלי למצמץ. אנחנו פה כי אנחנו מוכנים ויכולים להנהיג ולהוביל ולנהל את מדינת ישראל!"

בנוסף לפיד פירט כיצד הוא ומפלגתו 'יש עתיד', תחזק את מדינת ישראל: "העתיד זה לא משהו שמחכים לו. העתיד זה משהו שמובילים אליו. תפקיד ההנהגה, הוא לשפר ולהפוך את חיינו לטובים יותר ולפעול למען עתיד ילדינו, אבל זה לא קורה. לנו ב"יש עתיד" יש תוכנית מסודרת בנושאים הביטחוניים הכלכליים, בזירה הבינ"ל בחינוך וברווחה, שעוסקת במה שחשוב לציבור הישראלי, כי זה תפקידה של הנהגה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*