יוצאים לארנה… לא קל.

יוצאים לארנה… לא קל.

אם תשאלו את בראד גרינברג אם זה המשחק שהוא היה רוצה אחרי מכבי סביר להניח שהייתם מקבלים תשובה שלילית. 2 משחקים רצופים נגד הטייקוניות של הליגה זה לא משהו שקבוצה מתאוששת צריכה.

למרות ההפסד ה״מכובד״ מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר אין ספק שאשדוד נמצאת בפורמה מצויינת ויכולת מקבילה מול 80% מקבוצות הליגה בהחלט תספיק להבטיח את ההישארות של אשדוד בליגה הבכירה עוד בשלבים מוקדמים של סיום העונה.

החיזוק בדמותו של ג׳וש קארטר שעדיין לא לבש צהוס יכול להיות האקס פקטור לישורת האחרונה. עם כמות הפציעות שחווה הקבוצה העונה חייבת אשדוד עומק משמעותי יותר, מילבורן הפצוע שהיה חסר מול מכבי יכל לפנות את מקומו לקארטר לו היה כשיר וככל הנראה משהו טוב יותר היה קורה.

טולפסן: הלהיט של אשדוד

למרות שהזרים האשדודיים בהחלט מספקים את הסחורה יצטרך גרינברג לראות איך הוא מוציא יותר מהישראלים (מתאזרחים), תנובתם רחוקה מלהיות פרופורציונאלית בלוח התוצאות והדוגמא הטובה ביותר היתה במשחק האחרון, אחוז קליעה סביר של תום מעיין היה שולח היום את הצהובים עם אש בעיניים והבנה מנטאלית שהכל אפשרי.

אשדוד שממוקמת במקום העשירי התחילה את הסיבוב השני עם יכולת טובה בעשרות מונים מתחילת העונה, נותר רק לראות איך המאמן המנוסה ימצא פתרונות ויחזיר לאשדוד את הניצוץ של העונה שעברה.

הפועל ירושלים – מכבי אשדוד באר טוביה – היכל הארנה ירושלים, מוצ״ש 20:35

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*