יום שיא במקיף ז׳ בשיתוף מהות: ״הולכים על קיץ בטוח״

יום שיא במקיף ז׳ בשיתוף מהות: ״הולכים על קיץ בטוח״

יש באשדוד לא מעט נקודות אור שקורות מתחת לרדאר התקשורתי וערכן החינוכי רב ומלא משמעות. פעילות כזו התקיימה אתמול במקיף ז׳, בשיתוף מהות שיזמה את המודל לפני מספר שנים והצליחה להכניס את האירוע לכ-5 מקיפים בעיר אשדוד.

הרעיון על פניו פשוט, העברת תכנים מניעתיים לקראת הקיץ בנושאי אלימות, אלכוהול סמים, עישון וכלל הסכנות הטמונות בחופשת הקיץ, הכל באווירה כייפית וקלילה, לאחר מכן, מסיבת קיץ וחגיגה אמיתית, כמובן ללא אלכוהול. מסתבר שזה אפשרי.

אתמול ביקרנו ביום כזה במקיף ז׳, בשעתיים הראשונות העבירה רכזת תחום הסברה, חינוך ומניעה במהות בריז׳יט דוקהאן ובנוסף הוצגה אפליקציה ייחודית שפיתחו בני נוער מאשדוד המודדת ובוחנת בזמן אמת את ההחלטות שלוקחים בני הנוער בנושאי שתיה, עישון, בילויים ועוד.

האפליקציה מנסה בעיקר לייצר איזון בין החיים החברתיים והמוסריים של כל נער ונערה. האפליקציה זכתה לתהודה ארצית וניתנת להורדה למשתמשי אנדרואיד.

על הפעילות המבורכת אחראית מצד בית הספר מקיף ז׳ רכזת השכבה נטלי בן חמו, שיחד עם נציגי ״מהות״ הצליחו לייצר הפניניג ערכי וחוויתי עבור הנערים. סימונה מורלי מנכ״לית ״מהות״ שיזמה את את התהליך באה לראות מקרוב את פירות ההצלחה של המיזם וצפויים לה עוד כמה כאלה בימים הקרובים.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*