יום ראשון, הירוקים מגיעים לאשדוד

יום ראשון, הירוקים מגיעים לאשדוד

מעודדים מהניצחון בהרצליה יגיעו שחקני מכבי sce אשדוד בראשון למשחק בית מול מכבי לחיפה עם ביטחון שאפשר לעשות זאת גם בבית, אשדוד טרם ניצחה בבית העונה את 2 הניצחונות הצליחה אשדוד לעשות רחוק מהקהל הביתי. ביום ראשון מצפים באשדוד לקהל שיחזור ליציעים לעודד ולהוות יתרון על הירוקים, ניצחון של אשדוד יכול להכניס אותה למומנטום חדש של נצחונות ובריחה מהתחתית הבוערת. ליאור ליובין שחזר לנשום בעקבות הניצחון המשכנע בהרצליה ממשיך להאמין בקבוצתו ומקווה שהישראלים יתחילו לתת תפוקה ההולמת את כישוריהם, הכוונה כמובן לזאק רוזן, אבי בן שימול ויהוא אורלנד, שלושתם יחד שווים בממוצע לפחות 40 נקודות למשחק, הפער עדיין רחוק אבל ראינו את זאק שהגיע לעבודה בהרצליה עם 15 נקודות בשניות קריטיות שעשו את ההבדל בין ניצחון להפסד.

נקודה נוספת שבלטה היא רוח הלחימה וההגנה הלוחמנית שלא הכרנו במשחקים הקודמים וכמובן האמונה, אשדוד רדפה אחרי הרצליה כמעט לאורך כל המשחק אבל לרגע לא הפסיקו להאמין שאפשר לנצח. אם כל הפקטורים יעבדו מדובר בקבוצה שיכולה להתברג גבוה יותר ממקומה הנוכחי, את זה אומרים הרבה מביני כדורסל.

המשחק בראשון הקרוב חשוב, ואתם כקהל חשובים לא פחות, אז תוציאו חולצה צהובה מהארון ובואו לעודד, יום א׳ היכל הקריה רובע הסיטי, אשדוד 19:00

צילום: לירון מולדובן

 

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*