יום ספורט לזכרה של טניה לנסקי

יום ספורט לזכרה של טניה לנסקי

בצל השריפות, מקיף ה' קיים יום ספורט לזכרה של טניה לנסקי, בוגרת התיכון, שנספתה באסון הכרמל. מנהל המקיף שלומי פייער: "טניה השאירה לנו ציווי וכל אחד מאתנו יכול ונדרש לקחת משהו קטן מטניה  ובכך להאריך את חיינו וחייה בזיכרוננו".

"אין מילים לחוות את הכאב בלב, אבל טניה השאירה לנו ציווי וכל אחד מאתנו יכול ונדרש לקחת משהו קטן מטניה  ובכך להאריך את חיינו וחייה בזיכרוננו" אמר שלומי פייער, מנהל מקיף ה' בטקס וביום הספורט המסורתי לזכרה של מישר טניה לנסקי ז"ל , בוגרת מקיף ה' מחזור י"ז 2005 שנספתה באוטובוס הסוהרים באסון הכרמל.

"ראינו את המצגת המדהימה על טניה ז"ל וקשה להתחמק מתחושת ההחמצה הכבדה שאוחזת בי ואני בטוח שגם בכם, במשפחה בוודאי, אך גם בביה"ס שאיבד כזה מקור של גאווה".

המנהל הוסיף כי "אי אפשר להתעלם ממה שמזמנת  לנו המציאות בימים האחרונים:  הנה שוב לוחמי האש, שוטרים וחיילים נדרשים להגן בגופם עלינו האזרחים. אני מאחל לכולנו, שגל השריפות הנוכחי מאחורינו".

"שש שנים עברו מאז השריפה בכרמל ואנחנו כמעט באותו סרט רע.  שוחחתי אתמול עם ויקי אחותה של טניה ונדהמנו:  אני לא הפסקתי לחשוב על המשפחה ועל מה שעובר כששוב רואים את הלהבות ושוב מפנים את כלא דמון כאילו זה היה רק אתמול ולא  ה-2.12.10" אמרה סיוון רט, המחנכת של טניה.

"כמה מוזר לומר על טניה שהיא הייתה הלהבה הבוערת בסביבה שלה, בכיתה, בשכבה, בשב"ס אבל ככה זה היה. היית דמות כובשת בקרב החברים בקרב המשפחה והיו לך הרבה תוכניות. היום אנחנו לא מרכינים ראש לזכרך אלא מרימים ראש בגאווה לגבורתך ולגבורת חברייך בשירות בתי הסוהר".

כזכור האוטובוס בו נסעה טניה, נקלע לסופת אש, 44 אנשים אנשי שב"ס, צוערים ולוחמי אש ניספו בלהבות,  לא היה להם שום סיכוי.

"אתמול ביקרתי בבית הספר לקצינים וסוהרים של השב"ס ומכת השריפות החזירה אותי  שש שנים לאחור" סיפרה ויקי אחותה של טניה ז"ל. 'זו השנה השישית שאנחנו נפגשים כאן לזכרה של יקירתנו טניה וליום זה יש משמעות מאוד גדולה. כל מי שהכיר את טניה ידע עד כמה היא הייתה הישגית, עד כמה אהבה ספורט ואתגרים, עד כמה ידעה ליהנות מהקושי וידעה לחייך אליו.  טניה לא ציפתה שתיקטף מאתנו בטרם עת כי הרי היו לה אין ספור חלומות, הישיגים לצלוח, אהבות לאהוב והמון המון לתת. אני מודה למקיף ה' שהפך את יום הספורט הזה למסורת".

"אני שמח שמדי שנה אנחנו נפגשים כאן כדי לזכור ולהזכיר כדי לא לשכוח ,כדי להכיר תודה לפועלם של אותם אנשים הן לארגון הן למדינה והן לערך חיי אדם שאותו מחנכים חינכו אותנו אנחנו מחנכים את הפקודים על אותו ערך, אני מאחל לכולנו שנצא ממה שקורה ברחבי המדינה בשלום מי ייתן וכולם יחזרו בשלום ושאף אחד לא יפצה ונדע רק דברים טובים ומשמחים במדינה הזאת", ציין בטקס מפקד בית סוהר נפחא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*