יואב ג'ראפי: "מאמינים בעצמו ובטוחים שנעמוד במטרה"

יואב ג'ראפי: "מאמינים בעצמו ובטוחים שנעמוד במטרה"

מועדון ספורט אשדוד אמנם נמצאת במצב לא פשוט בכלל בטבלת ליגת העל. האדומים צהובים שרויים במקום הלפני אחרון, שמוליך אל ליגת המשנה, אך בשלושת השבועות האחרונים ניכר שיפור גדול, כשמתוך 9 נקודות אפשריות, הוציאה אשדוד 7 (ניצחונות על בני סכנין והפועל חיפה ותיקו מול קריית שמונה) ובעיקר מראה משחק הגנתי טוב, שלא אפיין אותה מתחילת העונה.

מחר (שבת,18:20) תגיע לאצטדיון היא' מוליכת הליגה הגאה ממכבי תל אביב, ותנסה לסמן עוד וי בדרך אולי לעונה חלומית שתסתיים בטראבל.

"זה משחק לא קל בכלל נגד קבוצה שלא הפסידה מתחילת השנה, אבל אנחנו מאמינים בקבוצה שלנו". אמר שוער הקבוצה, יואב ג'רפי לקראת ההתמודדות, כשייאלץ לעצור את ההתקפה הטובה ביותר בארץ.

גם אבי בוחבוט, שהגיע בשבוע שעבר מהפועל ירוחם ועומד על הקווים לצידו של משה אוחיון, בשל החיסרון של שחקן הבית האשדודי בתעודת פרו, הוסיף " אנחנו מסתכלים על עצמנו. אין הכנות מיוחדות. משחקים מול האלופה שבדרך והשחקנים מקבלים את האדרנלין שלהם וכל אחד מבין את חשיבות המשחק".

בפן המקצועי, בוחבוט ואוחיון ייאלצו להסתדר ללא הבלם עוביידה חטאב, שהורחק בתיקו המאופס בתחילת השבוע מול קריית שמונה, וללא יוהאן מרסיאל (אחיון של אנתוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד), תום בן זקן ותום מונד הפצועים. מי שכן יחזרו לסגל הם צמד הקשרים בן רייכרט ויובל יעקובוביץ' שנעדרו בחודש האחרון בשל פציעות.

צילום: טל אקוקה – דף הפייסבוק הרשמי

מאת: מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*