טכנולוגיות חדשות לשירות התושב

טכנולוגיות חדשות לשירות התושב

מזה כשנתיים שבעיריית אשדוד עמלים על מערך מחשוב חדיש שנועד לסייע לעובדים בפעילותם מול התושב. מהלך זה הוא חלק מחזון ראש העיר לשיפור השירות לתושב והוא עולה בקנה אחד עם השיפורים התמידיים שעורכת העירייה בתחום הטכנולוגיה, המקדמים את העירייה בתחום ניהול המערכות ובתוך כך מבססים את תשתיותיה בתהליך שנועד לשלב את אשדוד בתוכנית העולמית ״עיר חכמה״.

ביום ראשון, ה-17/5/15 – קופצים מדרגה בשירות הטכנולוגי לתושבהשבוע התכנסו עובדי היחידות העירוניות להדרכות אישיות בתפעול מערכות המידע החדשות של העירייה, אשר עברו תהליכי הטמעה לאחר שנתיים של עבודה מאומצת וגיבוש טכנולוגיה חדישה, המותאמת לצרכיה הייחודיים של עיריית אשדוד ולהיקף השירותים הצומח שהיא מעניקה לתושבי העירשבוע זה יוחד ע"י אגף המחשוב להדרכת העובדים במערך הטכנולוגי החדש והוא מקיף כאמור את כל היחידות העירוניות המעניקות שירות לתושב. אגף המחשוב דאג לבצע את כל ההתאמות המוקדמות להטמעת הטכנולוגיה החדשה ואילו כעת, בשבוע ההדרכה, התכנסו העובדים כדי ללמוד על המערכת החדשה ויתרונותיה, על אופן התפעול והשיפורים הנגזרים מהתאמת התוכנה לצרכי העיר.

"כל המאמץ הזה שנמשך כשנתיים, נועד לשפר את השירות לתושב כפי שעולה מחזון ראש העיר ומהמדיניות העירונית המעודדת מעבר לטכנולוגיות חדשות וליצירת התשתית הנכונה לקראת שילובה של אשדוד בתוכנית הגלובלית – עיר חכמה" אומר לנו מר יוסי בן סימון, מנהל אגף המחשובקודם לשבוע ההדרכה פנה גזבר העירייה מר עודד לוי לציבור העובדים, וביקש מהם לנצל שבוע זה על מנת ללמוד היטב על המערכת המתקדמת, לשלוט בה ולהפיק ממנה את המקסימום על מנת שאפר יהיה להעניק את השירות המיטבי לתושב. "עיריית אשדוד בכלל ואגף הגבייה בפרט נתפסים כמובילי שינוי בהצלחה רבה בקרב השלטון המקומי, ורשויות רבות לומדות ממנה ועוקבות אחריה" מפרגן הגזבר לעובדיו ומעריך כי השינויים החדשים ויתרונות המערכת החדשה יוכיחו עצמם בטווח הקרוב.

השבוע כאמור הפכו כמה מהיחידות העירוניות לקמפוס לימודי, בעיקר עובדי אגף הגבייה ומינהל החינוך, אשר עברו את ההדרכות באופן אינטנסיבי ופרטני, איש איש בתחומו, ולפיכך לא התקיימה קבלת קהל. "ביום ראשון נשוב להעניק שירותי קהל לציבור, במערכת חדשה, ואנו בטוחים כי יהיה זה שירות יעיל ואפקטיבי שיצטרף אל הכלים הנוספים שהעירייה מטמיעה בתחומי הטכנולוגיה" אומרים בעירייה.

ביום ראשון הקרוב, ב-17/5/15, יחזרו שוב משרדי העירייה הללו להעניק את שירותיהם הטובים לתושבי העיר, תחילה בתקופת הרצה להטמעה מלאה ורכישת המיומנות הנדרשת בעקבות השינויים, ולאחריה בצורה חלקה יותר. "האתגר הוא גדול אך אנחנו מאמינים בעובדים שלנו, ברמתם המקצועית ובמחויבותם המלאה לחזון השירות לתושב" אומר גזבר העירייה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*