טיול מאורגן לאוזבקיסטן – למה הוא יכול להתאים לכם?

טיול מאורגן לאוזבקיסטן – למה הוא יכול להתאים לכם?

עבור לא מעט ישראלים, כשהם שומעים את השם אוזבקיסטן, אז זה עבורם מקום רחוק, מקום אליו מגיעים בדרך כלל במסגרת פגישות עסקים במרכז אסיה, יש מי שמכיר וזוכר את השם ממפגשים של הנבחרת המקומית מול נבחרת ישראל בכדורגל, מדי פעם עולה שמה של המדינה גם בהקשרים מדיניים שונים, לאור ביקורים רבים שעורכים דיפלומטיים מקומיים בישראל ולהיפך.

אך האמת היא, שמדובר במדינה מאוד פופולארית למטיילים, בפרט ישראלים. אנחנו יכולים למצוא שורה ארוכה של חברות אשר מטיסות ישראלים אל טשקנט בירת אוזבקיסטן, וכן לא מעט חברות מארגנות טיולים מאורגנים למדינה.

טיול מאורגן לאוזבקיסטן נערך בדרך כלל במשך 10 ימים, כאשר הוא כולל ביקור הן בעיר הבירה כאמור, אך גם בשורה של עיירות קטנות, אתרי תיירות פופולריים, טיולים בחיק הטבע הפראי והמיוחד של המדינה, וכן חלק מהטיול כולל ביקור בדרך המשי, אותה דרך שמתחילה בסין ועוברת מערבה. הדרך ההיסטורית ששימשה במשך מאות שנים דרך למסחר, והפכה עם השנים למקור אדיר לסיפורים ואגדות.

מדוע מומלץ לטייל באוזבקיסטן

במסגרת טיול מאורגן לאוזבקיסטן לומדים להכיר את המדינה המדהימה הזאת. לא רק במובן הפיזי, אלא גם במובן התרבותי, ההיסטורי. מדובר במדינה מיוחדת, שכן למרות שיש בה רוב מוסלמי, הרי שהדת בה מופרדת מן המדינה והאסלאם בה נחשב מאוד ידידותי. המדינה מכילה לאומים ודתות רבים, לכן אפשר גם למצוא בה תרבויות, מנהגים וצבעים רבים. במובן מסוים כל מקום אליו מגיעים מציג תמונה שונה, וכול מקום, כל תמונה, יוצר פסיפס מרשים ומיוחד.

מעבר לכך, מדובר במקום מרשים במובן שהוא כולל הרבה מאוד אתרי טבע מיוחדים, מקומות בהם אפשר לעשות טארקים וטיולים באזורים לא מיושבים, אזורים שלווים ונעימים.

מדוע נכון לצאת במסגרת של טיול מאורגן

מוטב לצאת במסגרת טיול מאורגן לאוזבקיסטן מאשר בטיול עצמאי, מכמה סיבות. ראשית, אומנם מדובר במדינה מאוד ידידותית למטיילים, אך היא לא מדינה פשוטה. לא מדובר במדינה מערבית, ולכן מי שלא מכיר את השפה ולא מכיר את הדרכים, יתקשה מאוד לנסוע ממקום למקום ולהגיע אל יעדי הטיול שלו. שלא נדבר על זה שלא יהיה לו קל לארגן לינה ואוכל בכל מקום.

במסגרת טיול מאורגן, הרי שמגיעים אל הערים הגדולות, דוגמא טשקנט, בוכרה, חיווה, סמרקנד, אך מעבר לכך גם מעירים לעיירות קטנות, שווקים ואתרים אחרים, שנמצאים מחוץ לאזורים הגדולים והמרכזיים.

טיול מאורגן כולל כמובן אוטובוס תיירים, בתי מלון ברמה גבוהה, מסעדות ברמה טובה, כניסה לאתרים, ביקור במופעים מקומיים, ועוד. במילים אחרות, החברה שמארגנת את הטיול דואגת שהמטיילים ייהנו מכל דבר, ולא יצטרכו לדאוג לשום דבר בעצמם. כל מה שעליהם לעשות זה להגיע אל שדה התעופה ביום הטיסה ולהתחיל ליהנות מהנסיעה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*