טור ד׳אשדוד – יום חג לרוכבי האופניים

טור ד׳אשדוד – יום חג לרוכבי האופניים

07:00 בבוקר פארק לכיש, המקום שבדרך כלל שומם לובש צבע וחג, אחרי דפיקות הלב של הגשם של אתמול, מזג האוויר מושלם לרכיבה על אופניים וגם מסלול השטח קיבל שדרוג בעקבות הגשם של אתמול… תנאים אידאליים וברשות הספורט העירונית מקווים שרק הרוכבים יגיעו… והם הגיעו.

כ-150 רוכבים נרשמו בהרשמה המוקדמת למסלול התחרותי ל-20 ק״מ הכולל ברובו שטח, מסלול הדורש ספרינט על דופק גבוה לאורך כמעט כל המסלול ואחוז גבוה מימשו את ההבטחה והגיעו כמעט מכל פינה בארץ.

אורחים מיוחדים שהגיעו לכבד את האירוע ולחנוך את המסלול היו נציגי ה״סייקלינג אקדמי״ שמייצגים את ישראל בתחרויות בעולם ועושים כבוד.

ההערכות המוקדמת וההכנות האינסופיות של הכשרת המסלול יחד עם צוותים מקצועיים בניהולם של בני חזקיה סמנכ״ל רשות הספורוט ורפי מאיוסט מנהל התפעול הביאו לאפס תקלות, הישג מרשים עבור הפעם אירוע ראשון מסוגו בעיר. ברשות הספורט שמו דגש רב על שלל נושאי הבטיחות ובכך הבטיחה מסלול נקי מתאונות ונפגעים.

td3

גם המסלול העממי הארוך הכולל 10 ק״מ עבר ללא תקלות ורוכבים רבים ניצלו את התפר בין העממי הכללי שנחב יותר כהפנינג לבין מסלול מקצועי הנחשב קשה ודורש מיומנויות ומורכבויות.

td5

המסלול העממי היה כבר אופרה אחרת, מאות רוכבים, משפחות וילדים מכל שכבות הגילאים הגיעו למסע האופניים הכולל 5 ק״מ ללא מדידת זמנים וללא אווירת מרוץ ותחרות, פשוט זמן איכות לרכוב לאורך הנחל, עם אבא, אמא או שניהם. מחזה נעים לעין ופעילות גופנית שללא ספק מהווה את האטרקציה הכי כייפית של חול המועד באשדוד.

td4

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״טור ד׳אשדוד עלה על כל הציפיות והמטרות שהצבנו לאירוע, מס׳ משתתפים אופטימלי ששלושת המסלולים יכולים להכיל בצורה מיטבית. חשוב לזכור שאירוע כזה לא התקיים מעולם באשדוד ויחד עם סיפוק מההצלחה יש לא מעט לקחים והצעות ייעול שרשמנו לשנה הבאה.

DSC_0391

זו הזמנות מצויינת להודות לכל מי שלקח חלק בהכנות ובתכנון הלא פשוט, לשותפים, אדמה אגן, נימרוד הנגבי וגל עייש וכמובן לכל עובדי רשות הספורט שהתגייסו באופן חסר תקדים להצלחת האירוע.

td2

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט:

אני מתרגש כל פעם מחדש לראות את היוזמות החדשות של רשות הספורט, האירוע הססגוני של טור ד׳אשדוד הוא רק הפיילוט למסורת חדשה, שתרוץ עם העיר אשדוד לעוד שנים רבות. נעשתה פה עבודה יסודית של תכנון והפקת אירוע ברמה גבוהה ולא נותר אלא לברך.

נותני החסות לאירוע: אדמה אגן, מייק בייק, תנובה, ג׳ינגה, משקפי אוקלי, ג.צ מיזוג אוויר ובלה, רשת חנויות פארם.

רשימת הזוכים גברים:

  • קדטים: 1. רועי טשליק 2. איתן וויל 3. טל אלקריף
  • ג׳וניורס: סתיו גורודצקי
  • 19+: 1. אביב יחזקאל 2. גיא לשם 3. ניצן שמיס
  • 30+: 1. רפי שטרית 2. מור משולם 3. ניר זלמנוביץ׳
  • 40+: 1. עמיר יוגב 2. ברק דוידוביץ׳ 3. רון קורן
  • 50+: 1. אברהם אליאל 2. הלל זלמנוביץ׳ 3.דוד ממן
  • 60+: 1.אמנון יניב 2. מרקו לוי 3. בן עמי טודר

td7

רשימת הזוכות נשים:

  • 30+: 1. אסתר וענונו 2. ג׳ני נחמן 3. סבטה גויסמן
  • 40+: 1. אורנה רצון 2. אילדי בן חני 3. אלינור מלכה
  • 50+: 1. מירי דרעי 2. רעיה גרינברג

td8

td9

כמו כל ארוחה טובה המחייבת קינוח, דאגו ברשות הספורט העירונית לפעילות קינוח של ספינינג, את ניהול האירוע לקח על עצמו ביד רמה הסטודיו של סרג׳יו שהפך לגורו של הקהילה באשדוד, ללא ספק הפעילות הנכונה בזמן הנכון, עשרות לקחו חלק בלוקיישן הכי שווה באשדוד, הקצב והנוף השלימו את העבודה וסיימו את האירוע עם טעם של עוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*