טולפסן חוזר. השאלה… למה הלך?

טולפסן חוזר. השאלה… למה הלך?

מארק טולפסן בן ה-28 ששיחק בעונה הקודמת באשדוד וסיים כשיאן הליגה עם ממוצע של 20.4 נקודות חוזר השבוע לאשדוד. במצבה של אשדוד שהיא לפחות עם רגל אחת בלאומית קלע יציב זו מתנה משמיים.

אחרי חזרתו של סטול נשאלת השאלה למה עזבו בסיום העונה 2 המניות הבטוחות של הצהובים של בראד גרינברג.

2 השחקנים שהוא עצמו הביא משום מה לא נשארו בקבוצה ואשדוד החליפה את כל הקבוצה והתחילה שוב מאפס. ההימורים לא ממש עבדו ולאחרונה מנחיתה אשדוד רכבת אווירית של כל מי שפנוי ויכול אולי לנסות לסייע למנוע את הירידה.

יש שיגידו סוף מעשה במחשבה תחילה וזה מקרה נכון למשפט, מדוע המניות הבטוחות של העונה הקודמת לא המשיכו במועדון ולמה אשדוד לא מצליחה לייצר שלד שממנו מתחילים כל עונה מחדש. השיקולים ככל הנראה כלכליים אך מסתבר שמבחינה כלכלית המחיר במצבי לחץ גבוהים הרבה יותר.

טולפסן שניחן ביד רכה מטווח 3 הנקודות אבל לא ממש התברך במשחק הגנה משובח יצטרך לתת עבודה בשתי הזירות, ההגנתית וההתקפתית. אם אכן יכנס טולפסן לכושר בצורה מהירה וסטול ישמור על מגמת ההשתפרות יש אולי סיכוי שבראד גרינברג שמכונה ״הקוסם״ יצליח לעשות את מה שנראה עכשיו כבלתי יאומן… להישאר ליגה.

אשדוד מקבלת הזדמנות מצויינת כשתארח את מכבי חיפה במוצ״ש לנסות ולאגור נצחונות, זאת בתקווה שקבוצות התחתית לא יפתיעו אף הן עם נצחונות.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*