חנוכה בתיירות אשדוד

חנוכה בתיירות אשדוד

סיור חנוכיות מיוחד בקרב הקהילה החרדית, ליקוט צמחים בדיונה הגדולה וסיור מיוחד בשוק לידו שכל כולו העצמה נשית. בחברה לתיירות אשדוד הכינו לכם שלל סיורים מדליקים במיוחד לכבוד חג האורות. וגם – פרויקט "אשדודה" פותח שעריו ומזמין אותכם להכיר את הנשים מאחורי חווית האירוח הביתית של אשדוד. חנוכה שמח!

בחברה לתיירות אשדוד הכינו לכבוד שבוע החג מגוון עצום של פעילויות וסיורים לכל המשפחה בשלל נושאים ואתרים, בעלות סמלית של 10 ₪ לאדם.

"סיור חנוכיות בקהילה החרדית": בסיור מיוחד במינו נראה איך משפחות מדליקות יחד חנוכייה, נלמד להבחין בין החנוכיות של קהילות  ספרד ואשכנז, נלמד על הסביבון ומסורות החג וגם נטעם סופגניות. מוצ"ש 28/12 בשעה 19:30, מול מאפיית אנג'ל ברח' רשב"י.

סיור טעימות חנוכה לילדים: טיול מיוחד לילדים הכולל סופגניות, סיפורים, שירי חנוכה וסביבונים. נטייל בשוק הססגוני של אזור ו' ונשמע סיפורים על מאכלים, מנהגים ושירים הקשורים לחנוכה. יום ראשון 29/12 בשעה 12:00, מול מוניות אולימפיה ברובע ו'.

"לפגוש את עצמך" – סיור לנשים בשוק לידו: ביקור בשוק הוותיק המתקיים זה עשרות שנים ברחבת החנייה שבחוף לידו. מפגש עם הסוחרים, העלאת זיכרונות והחיבור הרגשי לפריטים הקיימים אצל כל אחת בארון. סיור עם חוויות ושקיות מלאות. מתאים גם למי שמכירה את השוק. יום רביעי 25/12 בשעה 10:00, מול מסעדת קלמה.

סיור צפרות בנחל לכיש: לטייל בטבע עם משקפת ולהכיר את בעלי הכנף בנחל לכיש. סיור מחקרי וחוויתי הלוקח אותנו לריאה הירוקה של העיר. הסיור יתחיל בפארק אתגרים בכניסה הראשית וממשיך בהליכה לאורך הנחל בגדה הדרומית . נחפש ציפורים נודדות ונשארות נזהה ונצלם אותם. יום שבת 21/12 בשעה 10:00, בכניסה לפארק אתגרים.

"שקיעה בדיונה": בסיור נחפש עקבות בעלי חיים, נכיר את הצמחים הייחודיים למקום ונבדוק האם אכן השקיעה החורפית יפה ומצטלמת טוב יותר מזו שבקיץ? יום שישי 27/12 בשעה 16:00, מול חנות H&M בביג פאשיין.

ליקוט צמחים בדיונה: הדיונה הגדולה היא פינת קסם של בעלי חיים וצמחים. כיצד לזהות צמחי בר למאכל, אילו צמחים מסוכנים דומים להם ומה אפשר לבשל מהם. במפגש ישתלבו הפעלות, סיפורים ורעיונות למתכונים. יום שני 30/12 בשעה 10:00. מול חנות H&M בביג פאשיין.

לפרטים והרשמה לכל הסיורים – עמוד הפייסבוק של תיירות אשדוד ובקישור:  https://tinyurl.com/r3bpogc

הנשים של  "אשדודה" – חווית אירוח ביתית –  בימי חג חנוכה 25-26/12:

חווית אירוח ביתית מקורית, יוזמה חדשה של חברת "תיירות אשדוד" והרשות לקידום מעמד האישה. נשים מקומיות המייצגות את מגוון הקהילות השונות בעיר, פיתחו ומקיימות בביתן סדנאות ייחודיות (ליחידים ולקבוצות) במגוון נושאים – העצמה אישית, ייעוץ זוגי ומשפחתי,  בישול, יוגה ונשימה נכונה, הפרשת חלה, אמנות ויצירה, סדנת סטיילינג, פענוח חלומות ועוד שלל נושאים מרתקים. עלות ההשתתפות הנה 20 ₪ וכרוכה בהרשמה מראש.

לפרטים על כלל הסדנאות והנשים המציגות – בקישור הבא: https://tinyurl.com/ugg3d26

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*