חלום עליכם גירסאת מ.ס אשדוד

חלום עליכם גירסאת מ.ס אשדוד

"במסגרת הפעילות ומפגשי שיח עם הילדים על התחביבים, החלומות והרצונות שלהם, הם נהנו לשוחח על הכדורגל כאהבה וכתחביב וגילו כי היו שמחים מאוד לפגוש את שחקני הקבוצה המקומית מ.ס. אשדוד" אומרת לנו גב' רויטל עמוס, מנהלת המחלקה לביקור סדיר וקידום נוער האחראית בין היתר על השמת תכניות מניעת נשירה, עידוד וחיזוק ההתמדה בקרב הצעירים להמשיך ולפעול בתוך מסגרת חינוכית.

בין הפעולות והמוסדות אותן מפעילה המחלקה, ניתן לראות את המועדוניות המשותפות לחינוך ולרווחה כמסגרת חינוכית רבת ערך המסייעת לילדים לקיים שגרת חיים בסביבה חמה. המחלקה מפעילה 4 מועדוניות הפועלות ברובעים: א', ו', ה' ו-ג' ומציעה לילדים מסגרת פעילות מן השעה 13:00 ועד לשעה 19:00, מדי יום.  ילדי המועדוניות מתקבלים בחיבוק ומאור פנים ע"י מדריכה ואם בית, נהנים מארוחת צהריים חמה ועשירה ולאחריה הם מכינים את שיעורי הבית שלהם, משתתפים בפעילות חוגית מגוונת, בפעילויות העשרה בנושא ערכים, חגים, ומועדים ומעת לעת גם בפעילויות משותפות להורים ולילדים.

לאור בקשת הילדים כאמור, עמוס יצרה קשר עם אדיר טובול האחראי על קשרי הקהילה מטעם מ.ס אשדוד שהסכים בשמחה ובחפץ לב לארח את הילדים המקסימים, וביום חמישי האחרון זה קרה. כל ילדי המועדוניות, כ-60 במספר, הגיעו למגרש העירוני כשהם מלווים בצוותי המועדוניות, במנהלת המחלקה ובגב' אביבית וקנין, רכזת המועדוניות מטעם המחלקה.

שחקניה הבוגרים של מ.ס. אשדוד: משה אוחיון, טום בן זקן, וובה בראון, דין דוד, יואב ג׳ראפי, שחר פיבן, אביב סולומון, בן אל אדרי, ירדן קרישטול ועומר אגוזי אירחו את ילדי המועדוניות בחום רב, שוחחו איתם וסיפרו להם על עולמם ואורח חייהם כשחקנים מקצועיים ולבסוף הזמינו אותם לכר הדשא, למשחק כדורגל משותף. ברגע זה הגיעה ההתרגשות לשיאה כשהילדים דואגים להנציח את המפגש בתמונות משותפות למזכרת.

בסיום המחווה הוזמנו הילדים והצוות המסור להתיישב ביציע הכבוד ולצפות במשחק אימון בין הנבחרת הבוגרת לנבחרת הנוער. היתה זו חוויה מרגשת ובלתי נשכחת עבורם והם לא שכחו להודות כמובן על האירוח החם ועל המחווה הנהדרת. רויטל: "אני רוצה להודות מקרב לב לאדיר ולשחקנים על הנכונות והרצון לשמח את הילדים, על האירוח הלבבי שהיה מלא ברגישות ועל הסבלנות לכל ילד וילד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*