חלום לים התיכון – חמישי 16.8

חלום לים התיכון – חמישי 16.8

"חלון לים התיכון" מהוותיקים שבפסטיבלי המוסיקה בארץ מארח למשך יומיים יוצרים מהבולטים בעולם המוסיקה עם שילובים המאפשרים לכל אחד ליהנות ממופעים בשני ערבים רצופים המציגים את שיאם של אירועי הקיץ שהציפו את אשדוד.

אחרי שנתיים וחצי שסטטיק ובן אל תבורי מופיעים ברחבי במות באירועים סגורים בלבד או בפסטיבלים רבי משתתפים בניהם יום העצמאות, מחליטים הצמד שהם בשלים מספיק כדי להרים מופע אחד, מיוחד משלהם. סטטיק ובן אל יגיעו לאשדוד לאחר מופעים בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו) – זאת תהיה הופעה בין לאומית, אחרי שהם הוחתמו על חוזה בינלאומי אצל איש העסקים המצליח חיים סבן ודרכו נחתם שיתוף פעולה עם “Capitol Records” האמריקאית, מקבוצת EMI ומבית יוניברסל גרופ, שנחשבת לאחת מחברות התקליטים הגדולות בכל העולם.

בהופעה הצמד יעלה עם כל השירים האהובים שכולנו מכירים, בניהם "נמסטה", "טודו בום", "כביש החוף", "ברבי", "זהב" – מופע מקפיץ ומשמח!

עדן בן זקן, מחזיקה באמתחתה את שרשרת הלהיטים הגדולה של השנה החולפת: "מנגינה", "מלכת השושנים", "שיכורים מאהבה", "פיסה מזיכרוני", "שורף לי בעיניים", "אלבינה", "תאמין לי", "כל העיר שלנו" (עם פאר טסי)… האלבום הבכורה שלה, "מלכת השושנים", הגיע תוך שבועות בודדים למעמד של אלבום פלטינה (למעלה מ- 30,000 עותקים פיזיים) ולמעמד של פלטינה מרובעת של אלבומים דיגיטליים (120,000 הורדות) ועשרות מיליוני צפיות ביו טיוב בחודשים ספורים בלבד. תוך שנה הפכה לסנסציה אדירה, ולזמרת הכי חמה בתעשיית המוסיקה בישראל, כשבדרך היא קוטפת כל תואר אפשרי, בניהם זמרת השנה של ישראל. עכשיו היא חובקת אלבום שני, "תאמין לי" בו לוקחים חלק מיטב הכותבים, המלחינים והמעבדים. הופעת הבכורה שלה בקיסריה הוכיחה כי מדובר בזמרת מוכשרת עם עתיד מבטיח.

אפשר להגיד שהופעות של עומר אדם הם הדבר המעניין ביותר שקורה בתחום המוזיקה בשנה האחרונה. זמר השנה ואיש השנה במוזיקה, עם להיטים מושמעים ביותר ומכירת כרטיסים להופעות בקצב מסחרר. בהופעה החדשה, יבצע עומר את כל הלהיטים הגדולים מתחילת הקריירה שלו ועד היום בעיבודים חדשים ורעננים. אם על פי השמועות ישנם כאלו המתקשים לרכוש כרטיסים למופע שלו – הרי שבאשדוד המופע זמין לכל תושב ללא תשלום!

יום חמישי 16.8  |  החל מהשעה 20:00  |  אמפיחוף לידו  |  פתוח לקהל הרחב – הכניסה חופשית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*