חילי טרופר ביקר לראשונה באשדוד כשר התרבות והספורט

חילי טרופר ביקר לראשונה באשדוד כשר התרבות והספורט

שר התרבות והספורט, חילי טרופר במפגש עם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "אשדוד היא עיר שלוקחת כל הזדמנות בשתי ידיים ומשקיעה בתרבות ובספורט".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, נפגש הבוקר (שלישי) עם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. במהלך פגישתם הציג ראש העיר לשר את השקעתה של העיר בתחומי התרבות והספורט המציבים אותה כעיר מודל לחיי תרבות וספורט. לאחר הפגישה, הוזמן השר לצפות בחזרה של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי:
"ברוך הבא לאשדוד שר התרבות והספורט חילי טרופר.
אשדוד היא עיר המקדמת רב תרבותיות ומופעים מכל הקשת המוזיקלית, וכחלק מכך, התזמורת האנדולוסית אשדוד, שמסבה לנו גאווה רבה בעולם, זכתה במהלך החזרות לביקור מיוחד של שר התרבות.

המוזיקה הטובה הביאה אותנו לתפוס דרבוקה ומנדולינה לקצת חיוך ושמחה מבעד למסכה. אמנם המופעים שלנו בפסק זמן מסוים, אך את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק – אנחנו נמשיך וננגן אותה (בריחוק חברתי ובעטיית מסכה) עד שנוכל לחזור כולנו לשמוח וליהנות יחד כמו שצריך".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר:
"שמח לפתוח את הסיור שלי בדרום בעיר אשדוד. תודה לראש העיר יחיאל לסרי, למוטי מלכא מנהל המשכן לאומנויות הבמה אשדוד ולחברי התזמורת האנדלוסית אשדוד שזכיתי לראות את החזרה הראשונה שלהם אחרי תקופת קיפאון ארוכה. הדקות בהן שמענו אתכם מנגנים כאן היו ממלאות והזכירו לנו למה כל כך התגעגענו. אני נרגש מכך שההופעות חוזרות וזו המשימה שלנו, להחזיר את ההופעות ולהחיות את עולם התרבות מחדש אחרי תקופה לא פשוטה. תרבות צריכה להגיע לכל מקום בארץ ואני אעשה הכל כדי שכך יהיה. מצפה לשיתוף פעולה עשיר עם העיר אשדוד בתחומי התרבות והספורט."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*