חידון הקיימות הגדול

חידון הקיימות הגדול

זוכרים שסיפרנו לכם שהשנה בזכות הקורונה, יש לנו תהליך חינוכי חדש ומרתק? זוכרים שסיפרנו לכם על חידון קיימות ענק? אז הנה הגענו לאירוע הגמר ואתם מוזמנים לעווד את רשימת הכוכבים שמתחרים על המקום הראשון.

13 בתי ספר יסודיים בעיר, מלווים על ידי איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה, למדו סביבה, נשמו מושגי קיימות העבירו חידונים וחשבו ירוק (לא רק בהיבט קורונה) במהלך כל החודשיים האחרונים.

בשבוע האחרון, עברה הקבוצה שהגיע למקצה האחרון תהליך שבו נבחנו במבדק שלב א', ומכל בית ספר נבחר "פיינליסט" אחד שמייצג את בית הספר שלו בגמר העירוני. בחידון הקיימות הגדול, שברוח התקופה יהיה כמובן מקוון וישודר בלייב, יזניק ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את המתמודדים בחידון וכולנו נעקוב במתח ובסקרנות רבה כדי לדעת מי יהיה או תהיה הזוכה!

צוות עובדי איגוד ערים לאיכות הסביבה בראשותה של ד"ר ענת רוזן, אחראי על ההפקה משלב העלאת הרעיון, התכנון והכתיבה ועד להפקה הסופית והתחרותית. ד"ר רוזן: "הגמר עומד להיות מרגש ומעניין. הכנו גם הפתעות למשתתפים וכמובן ששלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים סביבתיים. אני מזמינה את כולם להיכנס ביום האירוע לפייסבוק של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה ויחד איתנו – להתרגש ולעודד את המשתתפים".

ד"ר רוזן הביעה תודה לכל מי שעזר ותמך ובמיוחד למשרד להגנת הסביבה, למינהל החינוך בעיריית אשדוד, לרשת הירוקה, לרכזות איכות הסביבה בבתי הספר וכמובן לצוות המופלא באיגוד – ליורם סוויסה, יו"ר האיגוד ולמרב, בתאל ואורי אשר השקיעו רבות כדי שיהיה אירוע גמר מתוקתק וחוויתי.

אז כל מי שממש ממש סקרן לראות מי המנצח, מוזמן לצפות בגמר ובנציגי בתי הספר בחידון הקיימות הגדול! הכינו כבר את הפיצוחים וביום שלישי, כ"ח טבת, 12/1/21 בשעה 18:00, מתחברים לפייסבוק של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*