חורף חם בבית אריה קלנג

חורף חם בבית אריה קלנג

שי צברי, האיש והקול הגדול הגיע לאשדוד לחגיגה שכולה גרובשירת נשמה של אדם אחד עם קול שחודר עד לעצמות. בהמשך ליין המופעים ' מוזיקה בקלנג', מידי יום רביעי במהלך דצמבר יופיעו עלמה זוהר, מארק אליהו, המוזיקאי האשדודי איתמר חלוץ והצמד הדס קליינמן ואביב בכר.

בגלריה הנעימה והמזמינה של בית אריה קלנג פתח שי צברי את המופע עם שירת אקפלה של "שחרית" ומיד לאחר מכן עם "אנא, אנא" עם ה'ביט' המדליק, ושירים יחסית שקטים שהפינאלה לחלק המרגש היה שירה של אהובה עוזרי ז"ל– "מעליי דממה". צברי, שיתף את הקהל כי חיפש במשך שנים רבות את דרכו בעולם המוזיקה. מישהו בחר בו לשיר באלבום ואז התחרט

"דווקא מהשבר הזה התגלגלתי לעבוד עם ברי סחרוף, הייתי זמר הליווי שלו תוך כדי חיפוש הדרך קרה לי נס ולנס הזה קראו אהובה עוזרי. הרבה זמן רציתי להשתתף באלבום מחווה שערכו לה אבל זה לא הצליחאמרו שיש פלייבק מוכן של שיר שדורש שירה מאוד גבוהההצליח מאוד ברדיו, חושב שזה קרה בגלל השורה "תן לי לבוא וללכת, רק לנגן אהבה"- שאומר הכול."

חלוץ

אחרי ארבעה שירים שקטים המופע כבר הפך לחגיגת ריקודים שלמה ומלאת גרוב עם כל להיטיו.

משםהקהל קם על רגליו ורקד בצדי הבמה למשך כל שאר המופע (אפילו בצעדי ריקוד תימני).

קשה להאמין שאת כל הצלילים המדהימים שעה הרכב טריו בלבד ולא להקה ענקית, אבל צבריממש כמו הנגנים שלו כה מוכשרים שהמופע, על אף שהיה מורכב משלושה אנשים בלבד על הבמה מילא את האולם כולו בצלילים עמוקים, שמחים ומרגשים. הוא הזמין את הקהל לשיר אותו גם אם הם לא מכירים את המילים ואחר כך גם לרקוד והקהל נענה להזמנתו המתבקשת.

"לא הרבה יודעים, אבל בראש שלי מסתתרת מפת האוכל של אשדוד", אמר צברי והוסיף כי הוא מת על הסנדביץ' הטוניסאי (אותו דאגה ההפקה אגב להביא כפינוק לאמן לפני המופע) ואוכל בהמון מקומות בעיר כמו מסעדת פסקדו, ז'אנו דגים, רחל, הבשלנית מרובע ב' ועודוהיה סקרן לגבי מדוע יש תור כל כך ארוך אצל פיצוחי ששון ברובע א' מידי יום שישי,

דבר ששעשע את הקהל שפשוט המליץ לו לטעום. מעבר להיכרות העמוקה שלו עם העיר אשדוד ומאכליה, גילינו כי צברי גם מככב כדמות בקומיקס של אתגר קרת ואסף חנוכה– "סמטאות הזעם", יש לו 'פטיש' לאטבי כביסה ואם רוצים לשמח אותו, פשוט תביאו לו חדשים, היה בצעירותו היה חובש במד"א ובכלל חלם להיות פראמדיק וממש אוהב אגוזי קשיו.

רגע לפני הסיום עמד בין הקהל, על כסא ורקד עם כל הקהל ועשה מחווה נוספת בהדרן הסיום עם "צלצולי פעמונים" של אהובה עוזרי. בהמשך הסדרה יופיעו:

עלמה זוהר במופע 'כחולת עיניים'

  • יום רביעי , 06.12, בשעה 21:00
  • מכירה מוקדמת: 70 ₪. ביום האירוע: 80 ₪.

'דרכים'- מופע של מארק אליהו ואלדד ציטרין

  • יום רביעי 13.12 בשעה 21:00
  • מכירה מוקדמת 70 ₪. ביום האירוע 80

המוזיקאי האשדודי איתמר חלוץ

  • יום רביעי, 20.12, בשעה 21:00
  • מכירה מוקדמת 40 ₪. ביום האירוע 50 ₪

הצמד המוכשר הדס קליינמן ואביב בכר

  • יום רביעי, 27.12 בשעה 21:00
  • מכירה מוקדמת 70 ₪. ביום האירוע 80 ₪

 

  • בית אריה קלנג, רח' יאיר אשדוד.
    לפרטים ולרכישה: 08-9221883

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*