חוזרים לשגרה ודואגים לפתור את בעיות האיטום בבית

חוזרים לשגרה ודואגים לפתור את בעיות האיטום בבית

בעוד המשק מתחיל לחזור בהדרגה לשגרה לאחר תקופה ארוכה בה רובנו ישבנו בבית מפאת סגר הקורונה, מדובר בזמן מצוין גם לחזור לסדר דברים שונים בבית. בתקופה זו של השנה, מדובר בהזדמנות מצוינת לבדוק ולטפל בבעיות איטום בגג ובמרפסת

לאחר כמה חודשים בהם כמעט כל דבר שרצינו והתכוונו לעשות בוטל בעקבות הקורונה וההקפאה הכמעט מלאה של המשק, כעת העניינים מתחילים לחזור לשגרה ואפשר לשוב ולעשות לפחות חלק מהדברים שדחינו בחודשים האחרונים. גם בתחום הבית כמובן יש הרבה לעשות, וכעת לאחד שהחורף הסתיים באופן רשמי ו(כמעט) סופי, מדובר בהזדמנות מצוינת לבדוק את מערכת האיטום של הבית או הדירה, ולתקן את מה שמצריך תיקון כבר עכשיו, כאשר עונת הגשמים הבאה עדיין רחוקה באופק.

איטום הגג והמרפסת – מומלץ לבצע בדיקה שנתית מקצועית

במידה ולא התמודדתם בשנים האחרונות עם נזילות וחדירות של מי לתוך שטח הבית או לקירותיו, אתם וודאי לא מעריכים עד כמה מצב זה עלול להיות מתסכל ומעצבן כאשר הוא מתגלה רק עם גשמי החורף, כאשר קשה הרבה יותר למצוא שבועות שטופי שמש רצופים כך שניתן יהיה לבצע תיקונים במערכת האיטום כמו שצריך. בדיוק זו הסיבה לכך שעכשיו, בתחילתו של הקיץ, מדובר בזמן מצוין לגשת לטפל בנושא זה, וכך להגיע לסתיו הבא עם בית אטום ומוגן לחלוטין מפני חדירה של מים ופגעי מזג אוויר שונים.

על פי רוב ניתן למצוא במרפסות וגגות של בתים מערכת איטום כזו או אחרת, כאשר חלק ממנה יכלול גם מערכת ניקוז אשר תיקח את מי הגשמים ותנקז אותם בצורה מסודרת, כך שלא יצטברו ויחלחלו לתוך הבית. כל מערכת איטום נתונה כמובן לשחיקה לאורך זמן, כך שבמוקדם או במאוחר נידרש לתקנה. על מנת שלא נגלה זאת רק בדיעבד כאשר נמצא מים מחלחלים בקירות ובבית עצמו, מומלץ לבצע מדי שנה בדיקת איטום מקצועית ולבצע עבודת איטום הגג במידת הצורך.

בדיקות איטום מקצועיות מועברות על ידי חברות איטום המתמחות בתחום זה, ויידעו לבחון בדיוק רב את מצב מערכת האיטום במרפסת או בגג הבית שלכם, ולמצוא פגמים וכשלים מבעוד מועד ולפני שהמצב הופך להיות גרוע ממש.

כאשר אתם מזמינים בדיקת איטום מקצועית לבית או לדירה (וכאמור – תחילת הקיץ היא העונה המומלצת והטובה ביותר לעשות זאת, עכשיו כשכבר מותר להזמין בעלי מקצוע ולהכניסם לביתנו…), חשוב לוודא כי אתם מזמינים אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים בתחום. לרוב, חברת איטום וותיקה ובעל מוניטין בתחום תהיה הימור בטוח מבחינתכם, אך במידה וגם בחיפוש זה אתם הולכים לאיבוד בין שלל חברות שונות המבטיחות כל אחת בנפרד כי הן הטובות ביותר בתחום, נסו לבחון המלצות של לקוחות קודמים, כמו גם את רמת הוותק ומספר השנים שחברה זו פועלת בעולם האיטום.

בחרו בחברת איטום מומלצת ומנוסה ועשו זאת בהקדם, על מנת לנצל את החזרה לשגרה שלאחר סגר הקורונה ולהבטיח כי בחורף הבא הבית שלכם יישאר יבש לחלוטין.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*