חגיגת זמר ים תיכונית בפארק אשדוד

חגיגת זמר ים תיכונית בפארק אשדוד

ביום שישי האחרון אפשר היה לפגוש באשדוד זמרות וזמרים רבים בחגיגות הזמר שמוביל ומנחה איש הטלוויזיה ירון אילן. צוותי הטלוויזיה והאומנים התייצבו כבר בשעות הבוקר המוקדמות (בשעה 09:00 בבוקר) לצילומי התכנית הראשונה, אותה שדרו בשעה 15:00-16:00. התכנית המיוחדת לזכרו של זוהר ארגוב, המציינת 30 שנה למותו, שודרה מהשעה 11:00 ועד 15:00. בסה"כ 5 שעות של מוזיקה נהדרת עם מיטב האומנים.

התכנית הראשונה "שישי ישראלי" שודרה בערוץ 12 בהשתתפות שימי תבורי, דקלון והפרויקט של רביבו. התכנית השניה "ספיישל זוהר ארגוב – 30 שנה למותו" שודרה בערוץ 24, בשידור ישיר בהשתתפותם של האומנים הבאים: עינת שרוף, רובי לוי, נתנאל, פיני חדד, ננסי ברנדס, אביבה אבידן, אוריאל שי, גלית סדן, מתן כהן, גולן אברהם, מורן קריטי, דורון מירן, אושרית מלכה ועידן ארגוב. את האשדודים ייצגו שלושה אומנים מקומיים: סמי לוי, מאור מויאל ויוסי קורקוס.

פארק אשדוד-ים הפך זה מכבר לאבן שואבת לאורחים רבים מאשדוד ומחוצה לה. המקום מציע נוף של טבע עירוני על רקע הים הנהדר של אשדוד. המרחבים הגדולים, האטרקציות המגוונות, המקום המטופח, האווירה הנעימה והשירות המצוין שמעניקה הנהלת הפארק לבחירה מוצלחת עבור מגוון אירועים ובהם גם צילומי טלוויזיה. על כך תעיד מנהלת שיתופי הפעולה של קשת 12, גב' נאורה אוזן, אשר שיגרה מכתב תודה למנהל פארק אשדוד-ים מר אבי ביטון ולמזכירתו גב' סמדר מלכה, וכך היא כותבת: "אבי וסמדר היקרים, תודה רבה על כל התודות. זה מאוד מחמם את הלב. הפארק שבאחריותכם הוא אחד מהלוקיישנים היפים בארץ ואנחנו שמחנו לקבל אותו לטובת התכניות שלנו. תודה רבה לך סמדר על כל ההפעלה. זה לא פשוט, הדרישות הטכניות בוצעו באופן מדויק. נשמח להיפגש בתכניות נוספות".

כל בית יכול היה לצפות בתכניות אשר אחת מהן שודרה בשידור ישיר, ולהנות מחוויה ים תיכונית על רקע הים התיכון. הגדילו לעשות המוני הצופים אשר הגיעו לפארק והשתתפו בחוויה באופן בלתי אמצעי. "היה כיף לא נורמלי. קיבלנו את השבת כמו שצריך ונשמח להשתתף בעוד ועוד אירועים כאלה" אמרה לנו אחת הנשים שהגיעה לפארק יחד עם ילדיה, וגם היא מודה להנהלת הפארק על המקום המטופח והאווירה הנעימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*