חגיגת ג׳ודו במרכז למצויינות בנוכחות אריק זאבי

חגיגת ג׳ודו במרכז למצויינות בנוכחות אריק זאבי

כל מי שרצה לראות במו עיניו הצלחה של תהליך מ-0 ל-100 היה חייב להיות נוכח אמש בטקס הענקת החגורות לחניכי המרכז למצויינות בג׳ודו, שהתקיים אתמול (שני) באולם בית ספר רבין.

המרכז שהוקם לפני 3 שנים בהשקעה לא מבוטלת של אמצעים ואולם חדש מהניילונים שרק נמסר לרשות הספורט, והכל כדי למנף ענף ספורט שהיה רדום בעיר והתנהל כחוג עד לאותן שנים. הרעיון היה למנף את הענף שנחשב למצליח בישראל מבחינת מצויינות אולימפית והענף שהביא הכי הרבה מדליות למדינה.

זה התחיל כמו חלום עם 20 מתאמנים שהיו מוכנים ללכת לשלב הבא, להשקיע יותר ולקבל יותר, החל ממאמנים מקצועיים דרך תנאים אופטימליים שמביאים בסופו של יום לתוצאות.

לא מעט עיניים כוונו למיזם החדש בטענה שזה משהו מוגזם, ברשות הספורט האמינו כי מדובר בתהליך שבבוא היום ישתלם, ובגדול.

זה לקח פחות משחשבנו, בשנה השלישית בלבד מונה המרכז כ-פי 10 מתאמנים ומתאמנות מיום ההתחלה וזאת מבלי למנות את המרכז שנפתח במקיף ז׳ שצומח בקצב מסחרר.

כשהתותאות טובות, מגיעים האורחים המכובדים, אורח הכבוד שהגיע לחוויית קבלת התעודות הוא לא אשר מאשר המדליסט האולימפי של ישראל אריק זאבי, זאבי שכבר לפני שבועיים נפגש עם מנכ״ל רשות הספורט שביקש ממנו להיות מעורב יותר במרכז המצויינות ולקחת חלק פעיל בהתוויית המרכז. זאבי ענה בחיוב וכבר ניכרת השראתו בחלוקת החגורות. המתאמנים הצעירים התרגשו לקבל את החגורה מאגדת הג׳ודו כולל כמה טיפים אישיים שבוודאי לא ישכחו ע״י הילדים.

זאבי התרשם מאוד מרמת היכולות, ומהמתקן המפואר לו זכו הילדים וסיפר שהוא התחיל את הקריירה שלו על מזרן דק במקלט קטן בפרדס כץ, הוא הודה שהיה חולם על מאמנים מקצועיים ומתקן מקצועי לו זכו הילדים מאשדוד.

לאון בקרמן, מאמן המרכז למצויינות דאג להפוך את הטקס להפנינג אמיתי עם די-ג׳יי מקצועי, צילומי מגנטים ואווירה מרגשת במיוחד, לאון, אלוף ג׳ודו בעצמו יודע כנראה מה רוצים הילדים ונותן להם בגיבוי מלא של רשות הספורט חווית אימון שספק אם קיימת במדינת ישראל.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״זה כבוד גדול לעיר וסיפוק אישי גדול להניע תהליכים ארוכי טווח ולהצליח לקצור פירות בזמן קצר יחסית. האמנו בצורך לתת הזדמנות לענף שיכול לתת הרבה מעבר לספורט, השקענו את המאמצים והאמצעים ואני שמח שזה מצליח. תודה לכל מי שמוביל את התהליכים ובראשם יורם אסרף שחלם מהיום שנכנס לתפקיד והצליח להגשים״

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״אלה הרגעים שבהם העבודה הקשה מתגמדת אל מול התוצאות, חלום שהתחיל רק לפני 3 שנים מביא כבר פירות ויביא עוד הרבה יותר, הילדים שקיבלו חגורה אתמול מהאלוף האולימפי אריק זאבי הם התקווה של אשדוד באולימפיאדת 2028, לשם אנחנו מכוונים. את אותו התהליך עבר המרכז לחינוך ימי שכבר מספק צמיחה משמעותית ובקרוב תשמעו על עליית מדרגה נוספת עליה אנו עובדים במרץ רב. אני רוצה להודות באופן אישי ללאון בקרמן על ההשקעה האינסופית ועל אהבתו לג׳ודו אותה הוא מנחיל לילדי אשדוד.

צילום: דוד קקון

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*