זה שוב מתחיל… בקטן

זה שוב מתחיל… בקטן

זה השבוע השני שמגיע קומץ קיצוני חרדי לחנות ״סופר פאפא״ שנמצאת ברובע א׳ ומספקת מצרכי בסיס ופתוחה בשבת. בשבוע שעבר קיוו בסופר שמדובר במקרה חד פעמי וחולף אך השבוע התייצבה החבורה פעם נוספת למחות מול החנות ולשבש את עבודתו.

בשבוע שעבר, איש לא הניד עפעף ואיש לא ניסה למנוע את התקרית, לא מהצד החרדי ולא מהצד החילוני. ככה זה שיש ואקום, הוא מתמלא מהר מאוד בראשונים שנכנסים אליו.

במקרה הזה מדובר בקבוצה שהחליטה להתעלם ממאורעות המחאה והטראומה שעברה העיר, 24 ימים לפני בחירות ארציות שנושא הדת והמדינה עומדים במרכזן מרשים לעצמם הרבנים לאפשר, או לפחות לא למנוע מחאה שיכולה לבעור מיידית אם נוסיף את תבלין האמוציות הפוליטיות בתקופה הנפיצה הקרובה למערכת בחירות.

נכון שמדובר בתפוח אדמה לוהט ואיש מעדיף שלא לגעת בו ולא לעורר את זעם הקבוצה או את זעם הציבור החילוני אך הדבר הגרוע ביותר הוא להתעלם. התעלמות מעבירה את השליטה לשטח וכולם זוכרים מה קרה שהשליטה עברה לשטח רק לפני שנתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*