זה לא שטויות ג'קי – מאת רועי צאיג

זה לא שטויות ג'קי – מאת רועי צאיג

רעידת אדמה פקדה את הכדורגל הישראלי כמו את הקבוצה שמייצגת את עיר הנמל מ.ס אשדוד. בהחלטת התאחדות הכדורגל העולמית פיפ"א נקבע כי לקבוצה יופחתו מיידית 6 נקודות שיציבו את אשדוד במקום האחרון עם 21 נקודות בלבד, ועם מאבק קשה בהרבה מזה שהיה צפוי גם כך על הזכות לשחק בליגת העל גם בעונה הבאה. מבדיקה שערכתי עולה כי המוצא הטוב ביותר עבור אשדוד יהיה דחיית העונש בשנה, אלא אם תחול תפנית דרמטית בעלילה. אבל באשדוד התייחסו בביטול להודעה."זה שטויות", צוטט ג'קי בן זקן האיש החזק במועדון, שהתייחס להחלטה. גם בקבוצה בטוחים כי מדובר בעורבא פרח. "מדובר באי הבנה גדולה", נמסר מהמועדון לכלי התקשורת." מחצית מהתשלום הועברה בתאום עם פיפ"א כבר לפני שבוע וגם סוכם על העברת המחצית השנייה בימים הקרובים. אנו סמוכים ובטוחים כי העניין יובהר ויוסדר בהקדם".

benzaken

אז יש לי חדשות בשבילכם, אני בכלל לא בטוח שכך יהיה. מה שכן אני בטוח שבהתנהלותה של אשדוד בפרשיית אמברוז מרוכזים כל הרעות החולות של הכדורגל הישראלי, ואולי אף של התרבות שלנו. "יהיה בסדר", ו"סמוך" התאגדו להם בפרשיה זו. אז האמת היא שלאשדוד היו למעלה מ4 שנים!!! להסדיר תשלום לש 50 אלף שקלים בלבד-מתוך תשלום של מליון יורו שקיבלה הקבוצה על אמברוז!!. אבל למה לסגור עניינים באופן מידי אם אפשר למרוח?, למה לא לשלם מיד ולשמור על כבודו של המועדון ושל הכדורגל הישראלי?, הרי על שחקנים שמכרה בחמש השנים האחרונות קיבלה אשדוד למעלה מ25 מליון שקלים, מהם 50 אלף דולר מתוכם?. אבל באשדוד מעדיפים למרוח, לברוח,לתרץ ולהיתמם. העברנו בשבוע שעבר חצי מהסכום?? באמת תודה רבה!!, למה לא לפני ארבע שנים?. אבל שם ענו לפיפ"א על הדרישה לקזז את החוב מהרווח על אמברוז בעוד דחייה. בקבוצה רגילים להתנהלות כזו, אולי טעו לחשוב כי מדובר בביצה שלנו ו"בטח ההתאחדות יבואו לקראתנו בערעור".

ms

אז זהו שלא, זו לא ההתאחדות. זו לא שכונה זו פיפ"א וכאן בהתחייבויות עומדים. גם התשובה של בן זקן היא יהירה ושחצנית ."זה שטויות". פסק דין של פיפ"א הוא שטויות בעיניך מר בן זקן???? טוב לדעת. שמעתם פעם את פלורטינו פרס נשיא ריאל מדריד מתבטא כך, את רומן אברמוביץ' בעלי צ'לסי מתבטא כך?? נכון. לא שמעתם וגם לא תשמעו. אבל מה שאסור להם מותר לבן זקן, הרי מדובר בנשיא האקדמיה לכדורגל!!.

ישנו פתגם שטוען ש"הזול עולה ביוקר", אם 50 אלף הדולרים שבאשדוד בחרו לא לשלם בזמן יגרמו לירידה לליגה השנייה, ולהפסד של מיליונים תהיו בטוחים שבן זקן לא ישכח את הפתגם הזה עד יומו האחרון.

הכותב הוא כתב הספורט ושדר הכדורגל של רדיו דרום 101.5 ומשדר את משחקיה של אשדוד בליגת העל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*