וילות עם בריכה לחופשה למשפחות דתיות

וילות עם בריכה לחופשה למשפחות דתיות

משפחות מהמגזר הדתי המעוניינות לצאת לנופש,  נאלצות להתמודד עם אתגרים לא פשוטים בשלב התכנון. חופשה בבית מלון היא כביכול האופציה המתבקשת עבור דתיים: בתי המלון המוכרים בישראל הם כשרים, אין כל בעיה לגבי המזון ושמירת השבת, ובתוך בית המלון עצמו תוכלו למצוא בית כנסת לתפילה. עם זאת, בהיותן של אותן המשפחות ברוכות ילדים ברובן, יש צורך לפצל את השהות במלון לכמה חדרים על מנת שכל בני המשפחה יוכלו ללון בו, ואז העסק כבר הופך להיות יקר מאוד ולא משתלם. וילות עם בריכה לחופשה מותאמת למגזר הדתי מהוות פתרון נפלא, נוח כלכלית, מכילות מספר אורחים גדול במתחם ענקי אחד ומספקות הנאה וכיף לכל הנופשים.

לרשותכם מגוון וילות עם בריכה בזול באתר וילות נופש –בחרו וילה מתאימה!

חופשה בראש שקט בוילה מפנקת וללא תלות באף גורם חיצוני

הרעיון העומד מאחורי היציאה לנופש כמשפחה, הוא לצאת לזמן-מה מחיי היום יום ומתוך השגרה השוחקת. גם לאנשים דתיים שצריכים להתפלל בשעות קבועות, ויש להם מנהגים שעליהם לקיים ולא משנה היכן הם נמצאים, עדיין קיים הצורך להירגע ולנוח עד כמה שניתן, כאשר ישנה האפשרות לכך.       בחופשה אנחנו לא ממהרים לעבודה, הילדים לא צריכים ללכת לבית הספר ולגן, ובאופן כללי לוח הזמנים גמיש וכולם יכולים לעשות מה שמתחשק להם באותו הרגע. אם תבחרו בבית מלון למשל, כן תהיה איזו מסגרת של זמנים שלפיה החופשה תתנהל- אם אלו שעות הפתיחה והסגירה של חדר האוכל, זמני הפעילות בבריכה- במידה והיא פתוחה כמובן, שהרי בחורף הבריכות במלון נסגרות, ומועדון הילדים באם יש כזה, שהפעילויות שבתוכו תלויות בשעות העבודה של המדריכים. לוח הזמנים שמתאים למנהלים של בתי מלון והתלות בו, לעיתים אינם מתאימים לכל האורחים. הדבר נכון בייחוד כאשר מדובר במשפחות עם מספר ילדים קטנים, כמו אצל רבות מהמשפחות הדתיות, וכמו כל ילד גם הם נוטים להיות רעבים בשעות שונות ולא קבועות ביום, ויש להם צרכים ייחודיים ורצונות, שההורים רוצים לספק בכל שעות היממה. בחירה באחת מתוך מבחר וילות עם בריכה לחופשה בישראל, יכולה לייצר בעבורכם נופש המותאם בדיוק לפי הצרכים של המשפחה שלכם, תוך התחשבות בכל אחד מהנופשים- שהרי אתם אלו שקובעים איך החופשה תהיה.

מהי בעצם וילה להשכרה וכיצד ניתן לבלות בה חופשה משפחתית כשרה?

את הפרטיות המוחלטת של וילה שיש בה בריכה, לא תוכלו לקבל באף מקום אחר. עבור משפחות דתיות זה רלוונטי במיוחד, כאשר מצד אחד ישנו רצון עז לבלות בבריכה, שהיא האטרקציה העיקרית בבתי מלון רבים, ומצד שני הרוב המוחלט של הנופשים הדתיים נמנעים מלעשות זאת, בשל הימצאותם של נופשים זרים בבגדים חשופים בסביבה. בוילה מי שנמצא זו רק המשפחה, וכמובן שתוכלו לבחור באילו בגדים להגיע ולהשתכשך איתם במים של הבריכה הפרטית. מומלץ מראש לבחור בוילה הממוקמת מרחק הליכה מבית כנסת, ובהחלט ישנו מבחר כזה פה בארץ- כך ניתן יהיה לבלות בחופשה גם בחג או בסוף שבוע ולשמור על שבת כהלכתה. ודאו מול בעלי המקום מהו הציוד שישנו בוילה, והבהירו שאתם אנשים שומרי מצוות- דעו כי אצל רבות מהוילות המיועדות לנופש ניתן להשיג פלטת שבת, מיחם ועוד כלים ומכשירים שיסייעו לכם לשמור על כל המנהגים החשובים בעבורכם. את האוכל והשתייה שישמשו אתכם במהלך החופשה עליכם כמובן להביא אתכם, וזה אחד מהיתרונות בעצם- אתם מביאים את מה שתהיו זקוקים לו, ובמהלך החופשה עצמה תוכלו לבשל או לחמם מזון מתי שתצטרכו. חופשה בוילה היא פתרון מתאים לכל משפחה ובפרט למשפחות דתיות, שיכולות ליהנות מחופשה מפנקת עם כל התנאים הטובים ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*