ויזה לקנדה –  דבר חדש?

ויזה לקנדה –  דבר חדש?

קנדה הינה מדינה בעלת למעלה מ30 מיליון תושבים ומשתרעת על שטח אדיר ממדים. במדינה הנפלאה הזו תוכלו למצוא אינספור אטרקציות, נופים מרהיבים, פארקים, מתחמי תרבות שונים, כפרים צנועים לצד ערים מתקדמות ומודרניות ועוד. המדינה בנויה ממהגרים בעיקר שהגיעו אליה לאורך השנים ועל כן מגוון התרבויות הרחב במדינה המספקת חוויה תרבותית עשירה במיוחד. אין פלא שאלפי ישראלים טסים לקנדה מדי שנה ומטיילים במקומות שונים ויש כאלה שטסים אפילו יותר מפעם אחת. שימו לב לתנאי מזג האוויר במדינה בהתאם לחודש בו אתם טסים ולהצטייד בהתאם.

אטרקציות שכדאי לכלול בטיול שלנו לקנדה:

  • הרי הרוקי הקנדיים – אחד המקומות עם הנופים היפים ביותר בעולם. הרים מושלגים, אגמים בצבע טורקיז עם קרחונים, יערות מיוחדים ועוד. הכול בהרי הרוקי שחייבים להיות חלק מהטיול שלכם אם אתם אוהבים טבע ורוצים לחוות את קנדה במלוא עוצמתה.
  • מפלי הניאגרה – עדיין בתחום הטבע תוכלו להגיע אל מפלי הניאגרה הנמצאים בגבול שבין ארה"ב לקנדה וליהנות מנוף מרהיב על רקע המפלים המפורסמים בעולם ואחד המלהיבים שבהם אין ספק. יש גם אטרקציות נוספות באזור כמובן.
  • מוזיאון המדע במונטריאול – אם אתם מחפשים יותר אטרקציות באזור העירוני תוכלו להגיע אל מוזיאון המדע במונטריאול ולהתרשם מאינספור מיצגים מרהיבים המציגים את האזור של יבשת אמריקה.
  • מוזיאון קנדי לארכיטקטורה – עוד מוזיאון מדליק שכדאי לבקר בו ונחשב גם למוזיאון שזכה לשבחים ופרסים רבים. המוזיאון מציג שילוב של ההיסטוריה הארכיטקטית לאורך התקופות כולל גן פסלים מיוחד וכמובן לא כדאי לצאת בלי מזכרת מחנות המזכרות.
  • גלקסילנד – אחד משני הפארקים המקורים הגדולים ביותר בעולם עם עשרות מתקנים מלהיבים ורכבת הרים ענקית והכול במתחם מקורה מבלי להרגיש את מזג האוויר. כיף טהור לכל המשפחה עם מגוון אטרקציות שונות, מתחמי מזון ועוד.

האם צריך להוציא ויזה לקנדה?

אנו יודעים שזה אולי נשמע לכם מוזר ואתם רגילים שתהליך הנפקת הוויזה הוא בעיקר לארה"ב אך גם קנדה היום דורשת הנפקת ויזה לקנדה על מנת להגיע לטייל במדינה. הוויזה תקפה כמובן לכניסה אווירית, כלומר דרך שדה התעופה ולא דרך שייט או מעבר קרקעי כמו מארה"ב (מעבר כזה לא ידרוש מכם ויזה). אנו יודעים שאתם עכשיו עשויים לחשוב פעמיים לגבי הטיול שלכם לקנדה אבל אל לכם להוריד את הראש מכיוון שמדובר בתהליך סופר פשוט עם עלויות זניחות. למעשה אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית או להסתבך יותר מדי וגם לא לחכות הרבה זמן.

כיצד מתבצעת הנפקת הוויזה וכמה זה עולה?

היום ניתן להנפיק ויזה לקנדה באמצעות הטלפון או האינטרנט וכי לא צריך לצאת מהבית כדי לעשות זאת, לא צריך לעבור ראיונות אישיים מסובכים ותוך 2 ימי עסקים בדרך כלל כבר תקבלו את הוויזה אצלכם במייל עם היתר הכניסה לקנדה. התהליך הוא מאוד מאוד פשוט. כל שאתם צריכים לעשות הוא למלא את הטפסים שבאתר האינטרנט, לשלם את אגרת ההנפקה בסכום 100 שקלים בלבד, לחכות מספר ימים ולהדפיס את הוויזה במייל. היתר הכניסה למדינה אמור להיות רשום כבר במחשבים של שוטרי ההגירה בקנדה אולם אנו תמיד ממליצים להדפיס את ההיתר בארץ ולקחת אותו אתכם ליתר ביטחון.

מי יכול לעשות לי לעשות את זה מהר ובקלות?

באתר Visa2 תוכלו לבצע את הפעולה הזו בקלות. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר, למלא את הטפסים, לשלם את האגרה ולחכות להיתר במייל בתוך ימים ספורים. במידה ויש צורך במידע נוסף נציג ויזה2 יצור עמכם קשר. כמובן שאם תרצו לחסוך את מילוי הטפסים ולבצע את הזמנת הוויזה בטלפון ניתן יהיה לעשות זאת בתוספת של 20 ₪ בלבד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*