וונדליזם בפארק אשדוד ים

וונדליזם בפארק אשדוד ים

צוות הניהול של פארק אשדוד ים משקיע מאמצים רבים ומשתדל להיות קשוב לצרכי התושבים תוך יצירת מיזמים חדשים והתחשבות בצרכי התושב.

לאחר מחשבה רבה וגיוס משאבים קיבלה על עצמה הנהלת הפארק לבנות פינות ישיבה. כדי להוזיל עלויות נקנו חומרי הגלם וצוות הפארק עשה בעצמו את הבנייה והצביעה של פינות הישיבה. כל אחד נתן מהידע והכישרון ורק לפני כשבועיים התגאה צוות הפארק להשיק את פינות הישיבה ופרש אותם על הדשא בגבעה מתחת לעצי הדקל, לרווחת הציבור.

פינות הישיבה לפני שבועיים

המחמאות, הפרגונים והשיתופים ברשתות החברתיות היו לשכר צוות הפארק, כך גם התושבים ומבקרי הפארק. פינות הישיבה הפכו למוקד אירועי יום הולדת ומפגשי חברים.

"חשכו עניי כשראיתי את זה, כל העבודה היפה שלנו" אמר אחד העובדים.

היום, יום שישי, הגיעו עובדי הפארק וכהרגלם לעבודה לפני פתיחת הפארק עשו סריקה כללית, כשהגיעו למתחמי הישיבו הזדעזעו לראות איך עבודתם ומאמציהם ירדו לטמיון, "חשכו עניי כשראיתי את זה, כל העבודה היפה שלנו התפרקה" אמר אחד העובדים.

נושא הונדליזם לא חדש לצוות הפארק, כל יום בפארק אשדוד ים נתקלים בוונדליזם, כלי נגינה נדנדות, ופסלים נשברים, מקשקשים על ציורים וקירות, קורעים רשתות במגרשי הספורט והרשימה לצערינו… עוד ארוכה.

אתם לא חושבים שצריך להפסיק עם זה? אני באה בקריאה למבקרי הפארק אנא שמשו כנאמני הפארק ותסבירו שהפארק הוא של כולנו ואנו אמורים לשמור עליו בשבילנו.

כתיבה וצילום: סמדר מלכה (צוות פארק אשדוד ים)

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

3 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*