וויל סמית' פעמיים על אותו המסך, לפעמים חלומות מתגשמים.

וויל סמית' פעמיים על אותו המסך, לפעמים חלומות מתגשמים.

יכול להיות שמדובר באחד הסרטים עם התכנון הארוך בהיסטוריה, אבל סוף כל סוף לאחר יותר מעשרים שנה הסרט "איש מזל תאומים" מגיע לקולנוע ביום חמישי הקרוב. על הבימוי אנג לי ובתפקיד הראשי וויל סמית' המשחק את עצמו פעמיים, בתור מתנקש ותיק ובתור המתנקש הצעיר של עצמו.

הסרט מדע בדיוני "איש מזל תאומים" היה ככל הנראה אמביציה גדולה מדיי לשנת 1997, ומסתבר שהמשפט "כל דבר מגיע בזמן שלו" נכון, באוקטובר 2019 הוא בשעה טובה מגיע למסך הגדול. הסרט עוקב אחר הנרי בורגן, מתנקש ממשלתי ותיק שהופך למטרה של מתנקש חדש, שבצורה מפתיעה יודע לנבא את תנועותיו. בורגן מגלה כי המתנקש שרודף אותו הוא בעצם שיבוט צעיר, חזק ומהיר יותר שלו העונה לשם ג'וניור. בורגן מגלה כיצד ג'וניור נוצר, ומנסה להציל אותו מהדרך בה הלך כל חייו.

בהתחלה חברת וולט דיסני רכשה את הזכויות לתסריט הסרט שכתב דארן למקה, והחלה לעמול על הטכנולוגיה החדישה ליצירת שכפול פניו של השחקן לגרסה צעירה יותר שלו. איך הם לא הפסיקו לייצר את הטכנולוגיה בזמן ולכן הפקת הסרט בדיסני נעצרה. במשך שנים הוצמדו אל התפקיד הראשי שמות רבים וגדולים כמו האריסון פורד, מל גיבסון, ניקולאס קייג', בראד פיט, טום קרוז, ארנולד שוורצנגר, סילבסטר סטאלון ועוד. וכמו כן שורה מכובדת של במאים נקשה לסרט כמו טוני סקוט, קרטיס הנסון וג'ו קרנהן ועוד.

בשנת 2016 רכשה החברה Skydance Media רכשה את הזכויות לתסריט ששונה מספר פעמים מחברת דיסני, והצילומים החלו בפברואר 2018. הלוקיישנים הרבים של הסרט כוללים גם את ג'ורג'יה, קולומביה, הונגריה וחלק מסצנות צולמו בסוואנה.

אז אחרי בילד אפ גדול, נותר לנו רק לחכות לסופ"ש, ולהגשים חלום ולראות את וויל סמית' מרוח על המסך פעמיים.

עובדות בונוס:

  • מרי אליזבת ווינסטד ניצחה את טטיאנה מסלאני ואת אליזבת דביצקי על תפקיד דני.
  • זהו שיתוף הפעולה הראשון של קלייב אוון עם המפיק ג'רי ברוקהיימר מאז הסרט המלך ארתור ב2004.
  • הטריילר השני לסרט כולל את השיר "אייקון" של ג'אדן סמית', הבן של וויל סמית'.

ענבל הקניין B.A קולנוע וטלוויזיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*