התערוכות העולמיות שלא כדאי לפספס 

התערוכות העולמיות שלא כדאי לפספס 

לא משנה אם אתם מתעניינים באלקטרוניקה, רפואת שיניים או חקלאות – תמיד יהיו תערוכות שמהן תוכלו לשאוב השראה. הנה כמה המלצות.

תצוגה של חברות העוסקות בתחום מקצועי מסוים נקראת בעגה המקצועית "תערוכה" ויש לה יתרונות רבים עבור אנשים פרטיים, אנשי עסקים, מדינות, ארגונים ומוסדות. היקף המשתתפים בכל תערוכה יכול לנוע מעשרות ועד מאות אלפי אנשים, יש תערוכות שנמשכות שעות ספורות בלבד לצד תערוכות של שבועות שלמים ומספר המבקרים בתערוכות מרכזיות בעולם נמצא במגמת עלייה.

תערוכות וירידים מתקיימים בכל רחבי העולם וניתן למצוא אותם לפי תחומי התמחות. כדאי לחפש תערוכה שבה מוצגים פריטים רלוונטיים ומעודכנים, לתאם את התאריך עם ביקור במדינה ולהגיע מוכנים. דרך נוספת לבחור תערוכה היא לפי דרגת החשיבות והקשר בין תערוכות בעולם לבין מוסדות הממשלה והמדינה.

אלקטרוניקה ומובייל: בין לאס וגאס וברצלונה  

מי שלא בקיא בענף התערוכות יכול להתחיל בהיכרות קצרה עם האירועים הבולטים שאותם לא כדאי לפספס. תערוכת CES 2017 תתקיים כמדי שנה בלאס וגאס בארצות הברית, והיא תיערך בסוף השבוע שבין 5.1-6.1. זו התערוכה המובילה בעולם התחום האלקטרוניקה הבידורית ומדי שנה משתתפים בה עשרות אלפי מבקרים ומציגים.

בתחום המובייל כדאי להזכיר את תערוכת MWC בברצלונה. התערוכה תתקיים בין התאריכים 5.2-2.3 והיא נחשבת לתצוגת התקשורת הגדולה והחשובה בעולם. בשנה הקודמת ביקרו בתערוכה מעל 95 אלף מבקרים והציגו בה למעלה מ-1,800 אנשים מרחבי העולם. מטרת התערוכה היא לחשוף את החידושים האחרונים בתחום הסלולר ולהביא לידי ביטוי פיתוחים שקשורים לענף המכשירים הניידים והמובייל.

מה קורה בענפי השיניים, המשק והחקלאות? 

עוד תערוכה שלא כדאי לפספס נקראת IDS והיא תערך השנה בעיר קלן שבגרמניה, בין התאריכים 21.3-25.3. התערוכה מתקיימת אחת לשנתיים והיא המובילה בעולם בתחום הציוד הדנטאלי. זו תהיה השנה ה-37 של התערוכה והרבה פיתוחים שהתחילו בה את דרכם הגיעו לאחר מכן לענפי רפואה נוספים. בשנה שעברה הציגו בתערוכה כ-2,200 מציגים מ-59 מדינות והיא לא מיועדת רק לאנשי מקצוע אלא גם לקהל הרחב שמתעניין בענף.

תערוכת VIV ASIA נערכת בבירת תאילנד בנגקוק והשנה היא תתקיים בתאריכים 15.3-17.3. גם התערוכה הזו מתקיימת אחת לשנתיים בלבד, אבל היא נחשבת למובילה בעולם בתחום של בעלי חיים וענף הלול. התערוכה מיועדת לאנשי משק ולמי שרוצה לשאוב השראה מפיתוחים שקשורים לעולם החי. היתרון של התערוכה הוא ביקור בתאילנד בתאריכים אידיאליים גם מבחינה תיירותית, עבור אנשי עסקים שרוצים להמשיך לטיול קצר וחופשה מרעננת.

בעיר ברלין בגרמניה תתקיים בתאריכים 8.2-10.2 תערוכת Fruit Logistica המפורסמת. כפי שניתן להבין, התערוכה הזו עוסקת בתחום של תוצרת חקלאית טרייה. היא אטרקטיבית מאוד עבור ישראלים וניתן להציג בה מוצרים שמיועדים לקמעונאים, קנייני תוצרת, ראשי מערכת שיווק וכמובן מוסדות וארגונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*