התארגנות לקראת שבת – מה חשוב לזכור?

התארגנות לקראת שבת – מה חשוב לזכור?

ההתארגנות לקראת שבת היא חשובה לא פחות משמירת השבת עצמה. עליכם לזכור כי יום שישי קצר מאוד, אך המלאכה בו היא מאוד ארוכה. לכן אתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם צריכים לעשות, כך שתוכלו להכין את עצמכם לקראת השבת בצורה הטובה ביותר. בזכות הכנה טובה שלכם לשבת, אתם תצליחו להיות רגועים בשבת ולא להיכנס לפאניקה כי שכחתם לעשות דברים.

אך לפני שאתם בכלל מתחילים לחשוב על ההתארגנויות השונות, אתם צריכים לדעת בדיוק מתי נכנסת ומתי יוצאת השבת. כנסו וגלו מהם זמני יציאת שבת וכניסת שבת, כך תדעו בדיוק כמה זמן עומד לרשותכם ביום שישי – הזמן שיעמוד לרשותכם לסיים את כל ההתארגנויות.

נסו לסיים חלק מהבישולים עוד ביום חמישי

הבישולים של יום שישי הם חלק בלתי נפרד מהשבת עצמה, ולכן הם חלק בלתי נפרד מההתארגנויות לקראתה. על מנת שלא תמצאו את עצמכם בלחץ מטורף, תנסו לסיים חלק מהבישולים עוד ביום חמישי. כך תוכלו להתחיל את יום שישי בבוקר בצורה מעט יותר רגועה, ולא בסטרס שאם לא תעמדו בלוחות הזמנים לא יהיה לכם אוכל ביום שבת.

תארגנו לעצמכם מה לעשות בשבת עצמה

שמירת שבת זה לא דבר פשוט, והבעיה המרכזית היא השעמום שעשוי לתקוף אתכם בכל רגע נתון. לכן אתם צריכים לארגן לעצמכם מה לעשות בשבת, בין אם מדובר על משחקים לילדים או עיתון למבוגרים. אל תשכחו לארגן את הדברים הללו, כי בסוף רק כך תוכלו לשמור את השבת כמו שצריך מבלי שתצטרכו לטפס על הקירות עד שהשבת יוצאת.

תערכו את השולחן טרם כניסת השבת

שולחן השבת הוא עוד אחד מהסממנים הבולטים ביותר של השבת עצמה, והטיפ הטוב ביותר הוא שתארגנו את השולחן טרם כניסת השבת. ראשית על פי ההלכה זה הכי נכון ומצד שני אתם לא רוצים בשבת עצמה להתחיל להתעסק עם השולחן. לכן תארגנו אותו עוד משעות הצהריים, כך תוכלו לדעת שהנושא הזה ירד מהפרק – ואתם מוכנים לקראת השבת שכבר נמצאת ממש מעבר לפינה.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*