התאמת מידות של תכשיטים בעת קניית אונליין

התאמת מידות של תכשיטים בעת קניית אונליין

בתקופת הקורונה יותר ויותר צרכנים החלו לצאת למסע שופינג אונליין. קניות של מוצרי מזון ועד רהיטים וכמובן, תכשיטים.
אין כמו תכשיט להעלות את מצב הרוח ולהקפיץ את ההופעה, בין אם מדובר בתכשיט לעצמנו או ליקירנו. חנויות התכשיטים האינטרנטיות יישרו קו עם המגמה של קניות ברשת וניתן לראות שהתצוגה וחוויית המשתמש מאפשרת ליהנות מהמסע במפגש עם מגוון דגמים מעוצבים בדרך לרכישת תכשיט הנכסף.

קנייה אונליין של תכשיטים טומנת בחובה שלל יתרונות מאפשרות לרכוש בכל זמן ומכל מקום, אפילו באמצע הלילה, לאתר את הפריט באמצעות מנועי חיפוש וסינון חכמים ומתקדמים, לקבל מידע על כל פריט. כמובן שחשוב לבחור באתר של מותג מוביל שעומד מאחוריו רשת סניפים חזקה המציע רכישה מאובטחת, כולל מדיניות של החזרות והחלפות במידת הצורך וכן משלוח מהיר יחסית עד בית הלקוח.

כיצד מודדים את האצבע ברכישת טבעות?

בבואכם לבצע רכישה של תכשיטים אונליין חשוב להתייחס לבחירת התכשיט האולטימטיבי על פי הפרמטרים המבוקשים. ראשית, החומר ממנו עשוי החומר שמעיד על עמידות כאשר יש חומרים כמו זהב וכסף סטרלינג המצטיינים בעמידות גבוהה וברק טבעי של התכשיט ופשטות התחזוקה והניקיון. שנית, המידות. אומנם קיימת אפשרות להחלפה או החזרת הפריט, אבל אפשר מלכתחילה לנסות ולדייק ככל שניתן במידת התכשיט.

לרוב תמצאו טבלת מידות לטבעות שתנחה אתכם כיצד לבצע את המדידה מרחוק כמו למשל, מדידת היקף האצבע על מנת לאתר את קוטר הטבעת המתאים ביותר.

המדידה של טבעת יכולה להתבצע באמצעות חוט תפירה פשוט אותו מלפפים סביב החלק התחתון והעבה של האצבע ולאחר מכן, יישור החוט אל מול סרגל המידות המופיע באתר ללא שארית החוט. מודדים למעשה רק את אורך החוט שהקיף את האצבע באמצעות הסרגל אשר מופיע במידות של ס"מ. בהתאם למספר הסנטימטרים שנמדדו אפשר למצוא בטבלת המידות לאיזו מידה שווה כל סנטימטר. למשל, 5 ס"מ היא מידה 50, 5.2 ס"מ היא מידה 52 בטבעת וכדומה כמובן שיש להקפיד שהחוט אינו הדוק מדי כדי שהטבעת עצמה לא תהיה הדוקה ולוחצת על האצבע ולשים לב שהמידות של האצבעות של יד ימין לא תמיד זהות למידות של האצבעות ביד שמאל.

היום גם קיימות אפליקציות תומכות של חברות התכשיטים הן למכשירי אנדרואיד והן למכשיר אייפון שיכולות לסייע מאוד בתהליך המדידה. כל שצריך זה להטביע את האצבע והאפליקציה תציג את המידה המבוקשת, אך תמיד כדאי לגבות את התהליך במדידה ידנית באמצעות חוט תפירה על מנת לדייק יותר במידות או לוודא שהמידה שהוצעה אכן מתאימה למידה שנמצאה בתהליך המדידה הידני.

כיצד מודדים את כף היד ברכישת צמיד?

מדידת צמידים דומה לתהליך בחירת המידה של טבעות שבמקרה זה מבצעים את המדידה באמצעות חוט תפירה שמלופף סביב פרק כף היד תוך הקפדה על תוספת של שתי אצבעות בין החוט לפרק כף היד כאשר בוחרים צמידי צ'ארמס כדי לאפשר מקום לצ'ארמס המככבים על גבי הצמיד ומעניקים לו את הטוויסט המבוקש. לאחר מכן אותו תהליך בדיוק כמו עם הטבעת, מיישרים את החוט על גבי הסרגל ומתאימים את הקוטר של כף היד למידה לפי טבלת המידות. אך יש לשים לב שיש מידות שונות לצמידים מסוגים שונים.

כל הנוגע לשרשראות כאן מדובר באורך השרשרת המועדף וכנ"ל לגבי עגילים כאשר גודל ואורך העגיל הם שרלבנטיים לפי העדפה ולא לפי גודל האוזן כמו מידת פרק כף היד או הטבעת.

בחרו אתר שמציע שלל עיצובים של תכשיטים מכל הסוגים וכן אפשרות לראות היטב ומקרוב את הדגם ותהליך מדידה ורכישה נוח ובטוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*