השתלת שיער בדרך חדשנית

השתלת שיער בדרך חדשנית

השיער הוא נושא רגיש אצל גברים ונשים הסובלים מבעיות של התקרחות כללית או במיקומים מסוימים ברחבי הקרקפת.

הסיפורים על השתלת שיער בטורקיה בשיטה חדשנית נשמעים בכל מקום, דבר שסוחף ישראלים רבים לטוס לנסיעה קצרה לטורקיה ולבצע שם את השתלת השיער המיוחלת.

בקליניקות רבות ברחבי טורקיה פעולת פתיחת הערוצים ופעולת ההשתלה עצמה נעשית על ידי אחים ואחיות או טכנאים שראו כיצד הרופא מבצע את העבודה ומחקים אותו. זו בעיה מהותית כיוון שאין להם מיומנות, הם לא למדו תחום מורכב זה ולכן עלולים לגרום לסיבוכים רפואיים. לכן מומלץ להימנע מהגעה למכונים רפואיים מסוג זה. יש לבצע את השתלת השיער רק בבית החולים עם רופא בעל רזומה עשיר ד"ר אוזגה ארגון.

שיטה חדשנית להשתלת שיער

בישראל ובטורקיה קיימות קליניקות רבות שעיקר עיסוקן הוא השתלת שיער אך בשנים האחרונות עיקר התהודה היא לגבי הפעילות המקצועית של ד"ר אוזגה ארגון שמבצע את העבודה באופן יעיל במיוחד ולכן התוצאות הן מצוינות.

החשיבה הבסיסית של ד"ר אוזגה ארגון היא שיש להתאים את פעולת השלת השיער לכל אדם בהתאם לנתוני הצמיחה שלו, כלומר אם קיים מוקד צמיחה אחד או שניים, היכן צומח שיער והיכן לא ונתונים טכניים נוספים. רופא זה בוחן בעצמו את הקרקפת של כל מועמד להשתלת שיער ומתכנן על פי הבדיקה שלו את השתלת השיער הספציפית שמתאימה לכל לקוח.

אין מדובר בעבודה זהה לכל לקוח כיוון שכל מטופל הוא בעל נתונים אחרים ורק התאמה מיטבית תוביל לתוצאות מעולות.

השתלת השיער

ד"ר אוזגה ארגון פותח בעצמו את ערוצי השיער כדי לשלוף מהם זקיקים באופן אקראי. ברוב במקרים הפעולה נעשית בערוצים הממוקמים מעל העורף כיוון שיש שם צמיחה רבה. המטרה היא להוציא זקיקים איכותיים אך לא לפגוע בצמיחה הטובה הקיימת במיקום זה ולכן הרופא מדלל את השיער באופן אחראי ולא יוצרים קרחות בנקודות ספציפיות.

הזקיקים שהוצאו מהשיער, נבדקים באופן מקיף תחת מיקרוסקופ כדי לוודא שהם תקינים ויכולים להוביל לצמיחה. אם התשובה היא חיובית, מתחיל ד"ר אוזגה ארגון לשתול את הזקיקים בצורה קפדנית בכל המקומות שבהם קיימת התקרחות.

הידע המקצועי ורב השנים של המנתח הבכיר ד"ר אוזגה ארגון יוצר עבודה מדויקת בכל נקודה על פני הקרקפת ולאחר יומיים שבהם בוצעה השתלה במשך כמה שעות בכל יום, מסתיים הפרויקט.

השתלת שיער בבתי חולים בלבד

כמו בכל פעולה רפואית, יש להיות עם היד על הדופק. קורים מצבים שבהם הלקוח לא חש בטוב במהלך השתלת השיער עקב כל מיני סיבות נפשיות, או רפואיות ולכן רופא מיון חייב לבדוק אותו ללא דיחוי. זו הסיבה שד"ר אוזגה ארגון מבצע השתלות שיער רק בבתי חולים כדי שבמקרה צורך יגיע באופן מידי למחלקה רופא מהמיון שיבדוק באופן מקיף ומעמיק את מצבו של החולה.

תוצאות של השתלת שיער

כמה חודשים לאחר השתלת השיער אפשר לראות צמיחה בכל היקף הקרקפת. צמיחה מלאה מתקבלת לאחר כשמונה חודשים, אז רואים שיער שופע ובריא בכל המיקומים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*