השקעות נדל"ן בחו"ל- למה זה כדאי?

השקעות נדל"ן בחו"ל- למה זה כדאי?

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים בוחרים להשקיע בענף הנדל"ן בחו"ל. לא מעט משקיעי נדל"ן ישראלים, מבינים את הפוטנציאל הטמון בהשקעות נדל"ן בחו"ל וזאת בשל התשואות העתידיות הגבוהות אשר השקעה נכונה בענף הנדל"ן בחו"ל יכולה להניב. אולם, בטרם בוחרים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, חשוב מאוד לזכור שגם בהשקעה זו קיים סיכון ועל המשקיע להיות ער לכלל הסיכונים הקיימים בתחום זה, על מנת להשקיע בצורה הנכונה והבטוחה ביותר. ניתן להיעזר כיום עם מומחים בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל, בכדי לקבל את ההחלטה הכדאית והנכונה מבחינה כלכלית.

מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל

שוק הדיור בישראל מהווה כיום אפיק השקעה פחות אטרקטיבי ופופולארי בקרב משקיעי נדל"ן וזאת בשל העובדה שרמות המיסוי גבוהות מאוד וכן עלויות ההשקעה לצד סכום ההשקעה גבוהים. על אף שהשקעה בנדל"ן בחו"ל היא נגישה פחות מהשקעת נדל"ן בישראל עבור ישראלי אשר מעוניין להשקיע בענף הנדל"ן, הרי שכאשר בוחנים את אפיקי ההשקעה בצורה נכונה ואיכותית וכן נעזרים באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ייעוץ וליווי בהשקעות נדל"ן בחו"ל, ניתן להניב רווחים נאים מהשקעה זו. כל משקיע יודע שלרוב ככל שהסיכון הטמון בהשקעת נדל"ן כלשהי יהיה גבוה יותר, כך הרווח האפשרי במימוש ההשקעה יכול להיות גבוה יותר. כמו כן, לא מעט משקיעים יודעים שבכל השקעת נדל"ן יש סיכון כלשהו. בלתי אפשרי להעלים באופן כליל את הסיכונים, אך יש צורך להכיר אותם היטב ולנהל אותם בצורה הטובה ביותר על מנת שהם לא ישפיעו לרעה על ההשקעה הנבחרת.

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל

כאשר מעוניינים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, חשוב מאוד לבחור את מיקום ההשקעה בצורה הטובה ביותר. השקעה בשוק הנדל"ן בחו"ל. גם במדינות מבוססות כמו גרמניה, ארה"ב או אנגליה, חשוב מאוד לבחור באופן מדויק את המיקום של הנכס, על מנת שהוא אכן יהווה נכס מניב. ישנם לא מעט אזורים גם במדינות מבוססות אשר שווקי הנדל"ן בהם קרסו לגמרי ועל כן ניתן לרכוש שם כיום נכס מניב מאוד. לאחר שבוחרים נכס מניב במיקום נכון, יש צורך לבחור את היזם בצורה הטובה ביותר. בחירת החברה אשר עתידה ללוות אתכם בהשקעת נדל"ן היא דבר חשוב מאוד שכן, מדובר באנשים שהולכים לנהל את ההשקעה שלכם. חשוב מאוד לבחון היטב את התוכנית העסקית של ההשקעה ולוודא כי הינכם מבינים לחלוטין את כל הסיכונים הטמונים בהשקעה זו. כמו כן, יש לוודא שאתם מבינים כמשקיעים את המבנה המשפטי של ההשקעה על מנת שלא תהיו חשופים לתביעות פוטנציאליות וכן, חשוב מאוד לבחון את עניין המיסוי

השקעת נדל"ן בגרמניה

אחת מהאופציות הטובות ביותר בענף השקעת הנדל"ן בחו"ל היא השקעה בנדל"ן בגרמניה. הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר בגרמניה מצויות בערים הבינוניות. בערים הגדולות בגרמניה ממש כמו בארץ, התשואה על השקעת הנדל"ן תהיה נמוכה יותר. מימון של נכס מסחרי בגרמניה אטרקטיבי מאוד עבור יזמים, אפילו יותר מנכס בישראל. התשואה של נכסים מסחריים בגרמניה ואף של נכסים פרטיים גבוהה יותר מהתשואה שניתן לקבל על השקעה בנכס בישראל. ניתן לומר שכיום כדאי מאוד להשקיע ברכישת נכס כלשהו בגרמניה, במיקום אטרקטיבי ועל ידי ליווי של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום השקעות בענף הנדל"ן בחו"ל לרבות השקעה בנדל"ן בגרמניה.

אם החלטתם ללכת על השקעת נדל"ן בחו"ל זה הזמן שלכם לברר את כל מה שחשוב לדעת על סוגי השקעה זו וכן, לבחור את אנשי המקצוע שילוו אתכם בתהליך ההשקעה ויהפכו את התהליך לתהליך מניב וריווחי עבורכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*