הרעיונות הכי חמים לחגיגת בר מצווה 2019

הרעיונות הכי חמים לחגיגת בר מצווה 2019

הרגע הגדול הגיע, וילדכם הגיע לגיל המצוות הנכסף. בגלל שמדובר באירוע מיוחד וחד פעמי, אתם מוכרחים לחגוג לו את האירוע המרגש במסיבה מיוחדת ונוצצת שהוא לא ישכח לעולם.

כדי שהאירוע יהיה מוצלח מבחינת כל המשתתפים, ובעיקר מבחינת הילד שכעת הפך לגבר, מומלץ לשלב באירוע מגוון אטרקציות מיוחדות וטרנדיות שירימו את המסיבה ויוסיפו אווירה תוססת ומגניבה במיוחד.

בשנת 2019 ניתן לראות שתכניות הריאליטי שולטות. בין הטרנדים החמים ביותר בשנה הנוכחית ,כפי שניתן לראות בתכניות האלו, הוא כל הנושא של כוכבים שונים בתחום השירה והריקוד. ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מומלצים לחגיגת בר מצווה מהממת של ילדכם בשנת 2019 שנכנסה לחיינו:

תחרות ריקודים קבוצתית

כפי שנאמר, ריקודים הם הדבר הבא שכולם אוהבים לקחת בהם חלק. כדי שאירוע בר המצווה יהיה ייחודי ויכניס את כולם לאווירה, ערכו תחרות ריקודים קבוצתית בין כל המוזמנים. מומלץ להתחלק לשתי קבוצות גדולות של 10-15 אנשים כך שכולם יוכלו להשתתף בתחרות, וכך תוכלו לערוך תחרות סגנון ריקוד בין קבוצה אחת לשנייה.

ניתן לקבוע שקבוצה אחת רוקדת בסגנון ההיפ הופ מול הקבוצה השנייה שרוקדת בסגנון רגאיי קצבי. חתן בר המצווה יצטרך להחליט מי היא הקבוצה המנצחת. אין אחד שיישאר לשבת בזמן התחרות המדליקה הזו בין הקבוצות! תוכלו לסיים את התחרות כאשר שתי הקבוצות רוקדות יחדיו, כל אחת עם הסגנון שלה.

כניסה בסגנון סרט אהוב

לפני הריקודים והמסיבה האמיתית של הערב, מומלץ לערוך כניסה של חתן בר המצווה בסגנון מיוחד ומקורי. כולם עורכים כניסות לאירוע שכבר כולם השתמשו בהם כמו כניסה בתוך רכב ספורט, כניסה עם שופרות, כניסה בצעדי ריקוד ועוד.

אם אתם מחפשים לעשות כניסה מרשימה ומקורית, חשבו על סרט אהוב במיוחד על חתן השמחה או אפילו סרט פופולרי של השנה הנוכחית – ובצעו כניסה בסגנון הסרט עם סצנה מיוחדת שזכורה על כולם. לדוגמה, הסרט "הפנתר השחור" שהצליח מאוד בארץ כולל מספר סצנות מדליקות האהובות על כולם. תוכלו לעשות את הכניסה המרשימה כאשר אתם מחופשים כמו כוכבי הסרט, ושיר הנושא של הסרט מתנגן ברקע.

הופעת ריקוד סוחפת

רעיון מקורי וסוחף במיוחד המתאים לרחבת הריקודים, הוא הופעת ריקוד מגניבה שתמשוך את כל המוזמנים לרקוד ולהשתולל ברחבה. הריקוד יהיה בסגנון "פלאש מוב", סגנון ריקוד כזה הפך להיות פופולרי במיוחד במגוון ארצות. הייחוד של הריקוד הוא שכולם יכולים להשתתף בו והא מדביק את כולם באווירה.

הריקוד מתחיל עם אדם אחד הנכנס לרחבת הריקודים ומתחיל לרקוד לצלילי שיר עם תנועות ידיים, רגליים וגוף קבועות. לאחר כמה שניות אדם נוסף מגיע לידו ומתחיל גם לרקוד, וכך הלאה עד שהרחבה מלאה ברקדנים שהתחילו את הריקוד הסוף וגם אנשים ומוזמנים שהצטרפו כדי לרקוד גם. זוהי דרך נהדרת להתחיל את האירוע, וכך לסחוף את כולם לרחבת הריקודים.

עוד הצעות בפורטל קרמל – www.karamel.co.il

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*