הקרב של חייו

הקרב של חייו

ניר רובין, מי שהיה לוחם בסיירת גולני, בהרצאה מרתקת על הלילה ששינה את חייו.

ניר רובין בן 32 נשוי + 3 מספר בגאווה על הצאצאים הגדול כבר בגיל 8 כתב מחזה ומדובב סרטים מצוירים, את האמצעית הוא משבח במעלות היופי "והקטן הולך להאכיל אותי מה שהאכלתי את ההורים שלי ויותר…"

ילדות מאתגרת עברה עליו. ניר נזרק מארבע מערכות חינוך, והזיכרונות מהמערכת לא חיוביים במיוחד, במקביל הוא לא שוכח להוקיר תודה לאלו שכן האמינו  בו “ההורים שלי תמיד היו שם בשבילי והאמינו בי ולא נתנו לי להרגיש "בעייתי" וממערכת החינוך זוכר רובין לטובה מורה אחד. המוזיקה תמיד הייתה בחייו של רובין, "התחלתי בחלילית כי זה מה שהיה ביישוב, חלילית או רובוטיקה, עברתי לקלרינט ואז בכיתה ט’ גיליתי את הסקסופון ומאז אנחנו יחד".

אם בתיכון הוא חשב שהוא נלחם בכדי לשרוד את המערכת, אז בצבא ציפתה לו הרפתקה חדשה. רובין לא רואה ממטר ועם פרופיל התחלתי של 64 הוא מתגייס לקרבי ומגיע לשרות מאתגר בסיירת גולני. אם חשבתם שהשירות שלו עבר סבבה אז טעיתם. שבוע לפני החתונה שלו פורצת מלחמת לבנון השנייה ורובין מוצא את עצמו  בתוך הקרב הידוע 'בבינת ג’בל'.

לאחר עשור לקרב הוא מעלה מופע על הקרב ההוא, הקרב של חייו. רובין הופיע יחד עם חנן בן ארי ויעקב אסרף במופע "מתבגרים" – מופע שעשה רעש גדול בקרב הורים וילדים ושינה להמון משפחות את החיים בבית. אחרי 250 הופעות בכל רחבי הארץ, בן ארי פרץ לתודעה של כולנו ואסרף ורובין אתו על הבמה.

אחרי משבר גיל 30 הוא קיבל החלטה לעשות רק מה שעושה לו טוב ולעשות את זה הכי טוב. הוא מולטי טאלנט: עו”ד, נגן סקסופון, זמר, מפיק אירועים ומופיע במקביל עם המופע "הקרב של חיי".

החובש מבינת ג'בל, מספר במופעו על הלילה ששינה את חייו. שבוע לפני החתונה, ורגע לפני שחרורו מצה"ל, ניר רובין, לא חלם שהקרב הגדול של חייו עוד לפניו. הוא חושף בצורה מרתקת דרך הסיפורים, השירים והסרטונים הנדירים את סיפורו המרגש ויוצא הדופן. המופע "הקרב של חיי" עוסקת בערכים כמו אמון, חברות, הכרת הטוב, עמידה ביעדים והגשמת חלומות, ועוברת דרך תחנות שונות בחייו של ניר: מגיל ההתבגרות הסוער, דרך המסלול הקרבי המאתגר בסיירת גולני, ועד לקרב בינת ג'בל עצמו, בו גילה את התובנות המשמעותיות ששינו אותו מהקצה לקצה.

יום ראשון 5.5.19  |  שעה 21:00  |  מרכז קהילתי בית לברון, רח' נתן אלבז 25  |  כרטיס ב-20 ₪  |   טל': 08-8555834.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*