הקורונה חזרה – מחלקת הקורונה נפתחה שוב ומעל 200 דוחות על מסיכה.

הקורונה חזרה – מחלקת הקורונה נפתחה שוב ומעל 200 דוחות על מסיכה.

כל הסימנים מראים שאנחנו בעיצומו של גל שני בעיר אשדוד, בית החולים אסותא פתח שוב את מחלקת הקורונה בחשש לקבלת חולים במצב הנשמה עוד ועוד בתי ספר נסגרים בעקבות גילויי חולים ושלושה רובעים שנמצאים בתנאים מגבילים

אין ספק שאשדוד, כמו עוד ערים רבות בישראל משלמות על השאננות והגמשת החוקים עם שיחרור המשק, המצב בו נמצא המשק הישראלי קרוב יותר לחזרה לסגר מאשר לחזרה לשיגרה, מצב שבהחלט מקשה על כלכלת ישראל, העסקים הקטנים, העצמאיים ו-800,000 מובטלים.

עידכון ביניים על ההתרחשויות באשדוד

בית ספר שילה

ֿבשל קבלת תוצאות בדיקת קורונה לפיהן יש תלמידה מאומתת, בית הספר יסגר בהוראת משרד הבריאות עד ל-3.7, התלמידים יופנו לבדיקות ומינהל החינוך ומחלקת בריאות ילוו את משפחות התלמידים ויעקבו אחר התוצאות.

בית ספר משיבי חיים

תלמידה אקסטרנית בכיתה י׳ המתגוררת מחוץ לעיר נמצאה מאומתת. בבית הספר כ-60% אקסטרני והשאר פנימיה. בית הספר יסגר בהוראת משרד הבריאות עד ה-8.7 כל התלמידים במוסדות אלו יופנו לבדיקות. מינהל החינוך ומחלקת בריאות ילוו את משפחות התלמידים ויעקבו אחר התוצאות.

אכיפה מאסיבית

סופשבוע כלל אכיפה משמעותית ביותר בכלל רחבי העיר של כלל גורמי הביטחון משטרת אשדוד, ביטחון עירוני והשיטור עירוני  בנוסף, פעלו הכוחות גם ברצועת חוף הים המלחמה בהתפשטות הקורונה תמשך, חשוב שהתושבים יעטו מסכות במטרה לשמור אחד על השני מציינים בעירייה.

מה אומרים המספרים? על סדר הגודל של האכיפה ניתן ללמוד מכמות הדוחות שניתנו בסופ״ש האחרון:

  • 205 דוחות מסכה
  • 80 אזהרות מסכה
  • 80 אזהרות לעסקים
  • 6 קנסות לעסקים
  • ביקור ב 40 מוסדות חינוך
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*