הצהוב חוגג- האדום קצת פחות: שישי בליגות הנמוכות

הצהוב חוגג- האדום קצת פחות: שישי בליגות הנמוכות

רבים לא יודעים, אך אחת הליגות הצמודות ביותר באירופה, אם לא הצמודה ביותר, היא ליגה ב' דרום ב' בישראל. עד כמה צמודה אתם שואלים? שתי נקודות בלבד, זה מה שמפריד בין המקום הראשון ( עירוני אשדוד) לביון החמישית ( מ.ס דימונה). הערב ( שבת) אירחו הצהובים של שי מאור לעיניי כ1000 צופים בסינטיקו, את בני יצ'לאל בפתיחת הסיבוב השני, ודרסו ללא רחמים בדרך ל5-0 שכולו היה תענוג לעיניי כל מי שלבש צהוב.

זה התחיל עם שלושער חלומי של חלוץ הרכש החדש, אישהאם אזברגה, שהגיע בשבוע שעבר מעירוני כסייפה, ומוליך את רשימת הכובשים של הליגה (16 בשישה עשר משחקים) והמשיך עם שערים בפנדל של ברוך דגו, ועוד אחד של גיא עובדיה הנהדר שעלה מהספסל.

במחזור הבא תצא עירוני למשחק חוץ לא פשוט מול כסייפה, במטרה להמשיך את המומנטום החיובי.

ובצד האדום:

הפועל אדומים אשדוד יצאה למשחק חוץ במסגרת ליגה א' דרום מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, עירוני קריית גת, וחזרה עם 0-0 מאכזב. האדומים, מחוזקים באבירם ברוכיאן, הרכש הטרי, עלו עם הרכב חזק יחסית, שכלל גם את עידן שריקי, יוני רביבו ושלומי ארבייטמן, אך לא השכילו למצוא את שער היריבה.

כעת לאחר סיבוב שלם, החניכים של גילי לנדאו מוצאים את עצמם במקום השלישי בטבלה, כשהם רחוקים חמש נקודות מהכח רמת גן ו8 נקודות מהמוליכה הגאה, מ.ס כפר קאסם. במחזור הבא לאחר הפגרה, יארחו האדומים את הפועל אזור.

צילום מתוך הדף הרשמי של עירוני אשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*