הפקת אירועים – מה חשוב לדעת כדי להיכנס לתחום?

הפקת אירועים – מה חשוב לדעת כדי להיכנס לתחום?

בימים כסדרם עולם האירועים הוא מהתחומים הפעילים ושוקקי החיים ביותר בישראל, תחום המספק עבודה ופרנסה לאינספור אנשים במגוון תפקידים, ביניהם גם אינספור מפיקות ומפיקי אירועים. שנת 2020 הייתה אמנם קשה לתחום בעקבות האילוצים הנובעים ממגפת הקורונה והצורך בריחוק חברתי, אך זהו בדיוק הזמן המושלם ללמוד את התחום בצורה מקצועית ומסודרת, על מנת שברגע שהעניינים יתחילו לחזור לסדרם (ובמקומות מסוימים הם כבר החלו ואירועים שונים נערכים תחת המגבלות), תהיו עם מקצוע ביד ומוכנים לעבוד בתחום. כיצד מומלץ להיכנס לתחום הפקת האירועים ומה חשוב לדעת בהקשר זה?

קורס מקצועי בתחום במתכונת מתומצתת, יעילה ומותאמת גם לימי הקורונה

הדרך הטובה, המהירה והמקצועית ביותר להיכנס לעולם הפקות האירועים, במיוחד עכשיו כשמספר האירועים המתקיימים הוא קטן יחסית, היא כמו כל תחום מקצועי אחר – באמצעות קורס ייעודי. כיום מועברים קורסים מקצועיים בעיצוב, ניהול והפקת אירועים, קורסים המכשירים את בוגריהם להפיק אירועים מסוגים שונים ובסדרי גודל שונים, וכוללים לימוד תיאורטי והתנסות מעשית גם יחד. בחלק מן המקרים כולל הקורס המקצועי גם אפשרות להתמחות (סטאז') בחברת הפקות מובילה, כך שהתלמידים לא מקבלים רק את ההכשרה והידע הנדרשים, אלא גם ממש מועלים על המסלול להתחלת עבודה בתחום. לאחר שכבר זוכים בדריסת רגל בתחום, כבר קל ופשוט הרבה יותר להמשיך לעבודות נוספות ולהתבסס בתחום.

חשוב לציין כי קורס הפקת אירועים מקצועי מועבר כיום גם במתכונת "מותאמת קורונה", כלומר – קורס פרונטאלי בכיתות קטנות ומרווחות עם מספר משתתפים קטן, או קורס מקוון המועבר דרך האינטרנט ואינו מצריך מכם להגיע לכיתת הלימוד בפועל. כך, ניתן לרכוש מקצוע, להשתפשף ולהתמקצע בתחום ולהיות מוכנים לכבוש אותו בסערה ברגע שהעניינים יחזרו לפעילות בהיקף רגיל, בלי להסתכן או להפר את הנחיות הקורונה.

קורסים מקצועיים כדרך המומלצת לרכישת מקצוע חדש

קורס מקצועי בניהול, עיצוב והפקת אירועים הוא למעשה רק דוגמה אחת לקורס מקצועי המעניק למשתתפים בו את האפשרות לרכוש מקצוע חדש לחלוטין, ולהתחיל לעסוק בו באופן מיידי. למעשה, עבור תחומים רבים ואטרקטיביים ביותר במשק הישראלי, קורס מקצועי מתומצת מהווה את הדרך הטובה והמומלצת ביותר לרכוש את המקצוע ולהתחיל לעסוק בו, שכן אין תחליף לידע מקצועי וללמידה מסודרת של תחום כלשהו.

כך, ניתן למצוא קורסים מקצועיים (המועברים כולם כיום במתכונת מקוונת או במתכונת פרונטאלית בכיתות קטנות ומרווחות) במגוון מקצועות אטרקטיביים, דוגמת – קניינות ורכש, חשבונאות וכספים, מכירות, שיווק ויחסי ציבור, סחר בינלאומי, מסחר אלקטרוני ועוד.

כאשר לומדים בבית ספר או מכללה מסודרת ומקצועית המתמחה ספציפית בקורסים אלו ומעבירה אותם מזה שנים רבות, גם נהנים מהיתרון המרכזי והמשמעותי ביותר של סיוע בהשמה לאחר סיום הקורס, ושימוש ברשת הקשרים הענפה של מוסד הלימודים והמרצים המעבירים את הקורסים מטעמו, בתחומים בהם הם מתמחים.

לסיכום, הן עבור הפקת אירועים והן עבור שלל תחומי עיסוק נוספים, קורס מקצועי וייעודי מהווה את כרטיס הכניסה המתבקש והמומלץ ביותר לתחום. תקופת הקורונה אשר עדיין איתנו כאן מספקת הזדמנות מצוינת לרכוש מקצוע חדש, על מנת לצאת מתקופת המגפה  מוכנים להתמודדות עם שוק העבודה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*