הפסד צורב לאשדוד

הפסד צורב לאשדוד

בצל הקריאות להקמתן של הקבוצות המיתולוגיות הפועל ועירוני אשדוד, מה שלא מוסיף כבוד למעמדה של הקבוצה שאמורה לייצג בגאווה את העיר אשדוד לא צלחה שוב השבוע, לא צלחה זו מילה עדינה.

חניכיו של קלינגר הובסו היום ע״י הפועל תל אביב. זה נגמר ב-3:1 ואשדוד ממשיכה להסתבך ולסכן את עצמה במאבקי תחתית שאם לא יתעשתו בקרוב עלולה למצוא אשדוד את עצמה במאבקי הירידה, וכמו שהם נראים עכשיו אין שום התחייבות שהם יעמדו במאבק התחתית.

זהו המחזור השביעי בו לא מצליחה אשדוד לנצח וניר קלינגר מרגיש את החרב על הצוואר אך עדיין מקבל גיבוי מבעל הבית.

מה שקרה הערב (שבת) באצטדיון בלומפילד הוא בלתי נתפס. הפועל תל אביב, שנראתה רע לאורך רוב דקות המשחק, הצליחה לגבור על מועדון ספורט אשדוד 1:3, דווקא כשהיא במצב הכי קשה שהיא יכולה להיות בו.

האדומים, שגם היו בפיגור בגלל שער מוקדם של תום מונד (9), הצליחו לחזור הודות לשער עצמי של יא יא פטי (45), אך דווקא במצב של 1:1 האדומים התבשרו ששוערם, אפולה אדל, נפצע. ללא חילופים, סארי פלאח נכנס לשער לשמונה הדקות האחרונות והפועל רק רצתה לצאת עם נקודה, אך אשדוד, דווקא במצב הזה בו היא פייבוריטית מול 10 שחקנים שבוריםהתפרקה בעצמה.

זה התחיל עם שער גדול ודרמטי של שגיב יחזקאל בדקה ה-88 והמשיך עם שער הבכורה במדים האדומים של דודו ביטון בדקה ה-96, שנתן את האות לתחילת החגיגות.

הניצחון הראשון של הפועל ת"א בארבעת המשחקים האחרונים, נותן לה קצת אוויר לקראת קרבות התחתית הלוהטים בהמשך העונה. מנגד, המצב באשדוד רע מאוד. אשדוד, שסיימה את הסיבוב הראשון במקום השישי, צברה מאז 10 נקודות בלבד וניכר עליה שהיא לא ממש מבינה את מצבה כמועמדת לירידה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*