הפועל ג'קי ליין פיספסה ניצחון על אלופת המדינה מכבי ת"א

הפועל ג'קי ליין פיספסה ניצחון על אלופת המדינה מכבי ת"א

הפועל ג'קי ליין אשדוד פיספסה ניצחון יוקרתי על אלופת המדינה מכבי ת"א 

השבועיים האחרונים לא היו מזהירים מבחינת הפועל ג'קי ליין אשדוד, זאת לאחר שני הפסדים רצופים לבני הרצליה ולמכבי ת"א. אשדוד ממוקמת כרגע במקום התשיעי עם 3 נקודות לאחר 5 מחזורים, פתיחת עונה קצת מאכזבת לנוכח הציפיות הגבוהות שהיו מהקבוצה טרום פתיחת העונה.

הפועל ג'קי ליין אשדוד בהחלט יכולה להרגיש טעם של אכזבה ופספוס מפתיחת העונה הדי צולעת עד כה. עם מאזן של שלושה הפסדים, ניצחון ותיקו, המטרות שהציבו לעצמם קברניטי האגודה הדרומית נראות די רחוקות מביצוע, אך עדיין מבצבצות באופק.

הקבוצה מאופיינת בחוסר יציבות ופערי רמות בין משחק למשחק. קיצוניות כזאת באופי המשחק לא יכולה להוביל לדברים טובים והקבוצה תהיה חייבת יציבות במשחק בכדי להגיע להישג כלשהו העונה. קבוצה שמשיגה שיוון מול מחזיקת גביע המדינה, ומותחת את אלופת המדינה עד השנייה האחרונה, לא יכולה להפסיד ב 5-10 שערי הבדל לקבוצות כמו בני הרצליה ואס"א ת"א שנמצאות ב"ליגה שלה" ואמורה להתמודד ואף לנצח קבוצות כאלה. אשדוד תהיה חייבת לבצע שינויים במנטליות של השחקנים לפני משחקים ולגשת למשחק בגישה של קבוצת תחתית שנלחמת על חייה ולא כקבוצת פלייאוף עליו שמתמודדת על האליפות.

הפסדים כואבים בשני המחזורים האחרונים:

בני הרצליה – הפועל ג'קי ליין אשדוד– 24-29 – אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה מאוד בשבוע שעבר בהרצליה שנחשבת כאחת הקבוצות החזקות בליגה אך הבדלי הרמות בין הקבוצות לא משמעותיות ונוטות לאופי של הליגה העונה שרוב הקבוצות שוות ברמתן. אשדוד פתחה את המשחק בהיסוס ונענשה בשערים קלים מהצד השני. לקראת סוף המחצית אשדוד חזרה למשחק והצליחה לצמצם את הפער ולרדת במומנטום חיובי למחצית. המחצית השנייה הייתה יותר שקולה עד דקה 45 , בה אשדוד עוד הראתה אופי ולחימה ושמרה את הפער על שני שערים בלבד לטובת הרצליה, אך האוויר נגמר, והרוטציה התקצרה בספסל האשדודי, וההרצליינים הבטיחו את ניצחונם השלישי העונה , 29-24 והנחילו לדרומים הפסד שני העונה.

הפועל ג'קי ליין אשדוד – מכבי ת"א– הציפיות מהמשחק הזה לא היו גבוהות מצד אשדוד, בכל זאת מדובר על אלופת המדינה והקבוצה הטובה בארץ שמגיעה למשחק שני העונה באשדוד לאחר שגברה עליה בחודש שעבר בגמר גביע ווינר וקטפה את התואר הראשון שלה העונה.

אך כמו שהזכרנו בתחילת הכתבה, חוסר היציבות של הקבוצה מאשדוד היא אחת התסמינים הבולטים שלה העונה, וממשחק רע מאוד , היא פתאום יכולה להופיע למשחק ולתת הצגות.

המשחק נגד מכבי ת"א נפתח בבליץ שערים בשני הצדדים, הגנות חלשות והרבה כדוריד התקפי.לצהובים לא היה פשוט להתאושש מההפסד להפועל ראשל"צ, ולאורך כל המשחק זכינו למשחק צמוד. בדקה ה-20 נרשם שיוויון 9:9.  האלופה ברחה ל-11:15, אבל אשדוד צימקה לשני שערי הפרש בלבד בהפסקה. המשחק הצמוד נמשך בפתיחת המחצית השנייה (17:19). אשדוד שוב השוותה ל-19:19 בדקה ה-40, ועלתה בהמשך ל-24:26. עצירות אדירות של שוער מכבי ת"א ונבחרת ישראל, אלעד שיקלושי, ומתפרצות מהירות בצד השני של מכבי, גרמו לאשדוד לאבד את היתרון במשחק ולהגיע לשיוון בתוצאה, 29-29 לאחר 55 דקות משחק.

האלופה יצאה להתקפה והגנה נרפית של אשדוד הביאה למצב בו מכבי חזרה להוביל 30-29 שתי דקות לסיום. אשדוד יצאה להתקפה והחמצה נוראית של שחקן הפיווט דדי פרץ מקו ששת המטרים, נתנה למכבי אפשרות להגדיל את הפער ולהבטיח את הניצחון, כאשר נשארו על השעון 60 שניות.

מכבי יצאו להתקפה, והחלטה נוראית של השופט, שראה כי לאחר זריקה לשער מצד שחקן מכבי, השוער הצליח לעצור את הכדור אך השופט ראה שהכדור עבר את הקו וחרץ את גורל המשחק, 31-29 לאלופה שמנחילה לאדומים הפסד שני רצוף ושלישי בסה"כ העונה.

הקבוצה יוצאת לפגרה של שבועיים לצורך משחקי הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה ולאחר מכן תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול א.ס רמה"ש ותקווה לא ליצור רצף הפסדים שיכול לסבך אותה בתחתית הליגה.

כתב : מני אלגריסי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*